برگزاری مسابقات قرآن به مناسبت دهه فجر در کردستان
کد خبر: 3951496
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

برگزاری مسابقات قرآن به مناسبت دهه فجر در کردستان

سرپرست معاونت فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری مسابقات قرآن ویژه ایام‌الله دهه فجر به صورت مجازی در استان کردستان خبر داد و گفت: این مسابقات از ۱۲ تا ۲۳ بهمن‌ در استان برگزار می‌شود.

کمال گرامیان، سرپرست معاونت فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در راستای گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و میلاد دخت نبی اکرم(ص) مسابقات قرآنی مختلفی را برای اقشار مختلف جامعه استان کردستان طراحی و تدوین کرده است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات قرآنی به صورت مجازی برگزار می‌شود، افزود: علاقمندان از 12 تا 23 بهمن‌ماه فرصت دارند تا در این مسابقات قرآنی شرکت کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری مسابقه تفسیر سوره فجر خبر داد و بیان کرد: این مسابقه قرآنی ویژه رده سنی 15 سال به بالا بوده و تمام مخاطبان مرکز بزرگ اسلامی می‌توانند در این دوره از مسابقات قرآنی شرکت کنند.

وی به منابع این مسابقه قرآنی اشاره کرد و افزود: کتاب‌های تفسیر أنوار التنزيل و أسرار التأويل (تفسير البيضاوي)، التفسير الكبير (مفاتيح الغيب)، مجمع البیان فی تفسیر القرآن از منابع این مسابقه قرآنی در استان کردستان بوده است.

گرامیان از برگزاری مسابقه «زهرای کوثر آمد» ویژه ایام الله میلاد دخت نبی(س) خبر داد و بیان کرد: افراد برای تسهیل شرکت در مسابقه و پاسخگویی به سؤالات می‌توانند از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/w90q3QK اقدام کنند.

وی یکی دیگر از این برنامه‌های فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی را برگزاری مسابقه پیامکی «انقلاب فاطمی» ویژه گرامیداشت ایام الله دهه فجر در کردستان دانست و افزود: سؤالات مسابقه هر روز در کانال مسابقات قرآنی و فرهنگی به آدرس https://eitaa.com/serajmosabeghat بارگزاری می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اینکه هر شب به قید قرعه به 10 نفر از برندگان جوایزی اهدا می‌شود، یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه باید عدد گزینه صحیح را تا ساعت 24 همان روز به سامانه پیامکی 3000520910 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha