دشمن از پیشرفت‌های علمی ایران عصبانی است
کد خبر: 3951728
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹

دشمن از پیشرفت‌های علمی ایران عصبانی است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به برتری انقلاب اسلامی نسبت به دیگر انقلاب‌های جهان گفت: دشمن از پیشرفت‌های علمی، صنعتی و هسته‌ای عصبانی است و در برهه‌های مختلف با توطئه‌های نافرجام به جنگ ملت ایران آمده‌اند که البته همیشه جز شکست دستاورد دیگری نداشته‌اند.

دشمن از پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای عصبانی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، عصر روز سه‌شنبه، 14 بهمن‌ماه، در جمع مسئولان و علمای شهرستان جلفا خاطرنشان کرد: جوانان ما از نسل همان مردانی هستند که انقلاب کرده و در جنگ دشمن را پشت خاکریزها زمین‌گیر کردند و امروز این جوانان با هر تیپ و پوششی توسعه و پیشرفت به معنای واقعی به منصه ظهور رسانده اند.
وی با تاکید بر اینکه نام ایران اسلامی با افتخار آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف سربلندانه می‌درخشد اضافه کرد: پیشرفت در عرصه فناوری هسته‌ای، رونق تولید داخلی، مدال‌های رنگین ورزشی و همچنین سربلندی در عرصه‌های پزشکی و درمانی کشور به برکت انقلاب و با تلاش مجاهدانه جوانان بدست آمده است.

آل‌هاشم، با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ملت ایران دستاوردهای معنوی و فرهنگی بسیاری داشته است گفت: شکوه نمازهای جمعه و جماعت، حضور نسل جوان در مراسم شب‌های قدر و اعتکاف و نقش‌آفرینی در صحنه فرهنگی برای تببین هویت و اهداف انقلاب بخشی از این دستاوردها است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه سرعت پیشرفت علمی کشور بعد از انقلاب شتاب بیشتری گرفته است گفت: سرعت پیشرفت علم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ۱۱ برابر شده است.

آل‌هاشم، با اشاره به برتری انقلاب اسلامی نسبت به دیگر انقلاب‌های جهان گفت: دشمن عصبانی از پیشرفت‌های علمی، صنعتی و هسته‌ای در برهه‌های مختلف با توطئه‌های نافرجام به جنگ ملت ایران آمده‌اند که البته همیشه جز شکست دستاورد دیگری نداشته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی یادآور شد: شکست عملیات تسلیحاتی، کودتای نوژه، شکست در ابعاد مختلف پرونده هسته‌ای ایران، شکست حمله طبس، جنگ‌های افغانستان، عراق، یمن و حل مسئله فلسطین، طرح برکناری بشار اسد، پرونده حقوق بشر ایران در شورای امنیت، شکست طرح تابستان داغ و توطئه‌های سال ۸۸ نمونه‌هایی از راهبردهای نافرجام آمریکا در برابر ملت ایران است.

انتهای پیام
captcha