گرانفروشی و خیانت به بیت‌المال ظلم به مردم است
کد خبر: 3953594
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
امام‌جمعه سنندج:

گرانفروشی و خیانت به بیت‌المال ظلم به مردم است

امام‌جمعه سنندج گفت: گرانفروشی و خیانت به بیت‌المال از گناهان کبیره بوده که باید در قیامت در مقابل آن پاسخگو باشیم، چراکه گرانفروشی و خیانت به بیت‌المال ظلم به مردم محسوب می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام‌جمعه سنندج، 24 بهمن‌ماه در آیین عبادی ــ سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با قدردانی از مردم کردستان برای حضور در راهپیمایی ٢٢ بهمن، اظهار کرد: مردم استان کردستان با حضور همیشه در صحنه، در جشن‌های انقلاب عشق و علاقه خود به نظام و وطن را نشان دادند و اعلام کردند که همچون روزهای اول انقلاب به هر شیوه‌ای که بتوانند در میدان حاضر خواهند شد.

وی افزود: دین اسلام با تحمل مشقت و شکنجه‌های بسیار پیامبر اکرم(ص) و آل و اصحاب پیامبر(ص) و اخلاص انصار مدینه منوره به ما رسیده است و ما باید بیش از این در حفظ و گسترش دین اسلام کوشا باشیم.

امام‌جمعه سنندج با بیان اینکه ایثار گذشتن از نیاز خود برای رفع نیاز دیگران است، بیان کرد: اصحاب رسول‌الله(ص) با ایثار جان خود از دین اسلام حفاظت می‌کردند که ملت ایران نیز با الگوگیری از آنان برای حفظ و حراست از دین اسلام تا پای جان ایستادگی کرده و می‌کنند.

وی گفت: گرانفروشی و خیانت به بیت‌المال از گناهان کبیره بوده که باید در قیامت در مقابل آن پاسخگو باشیم چراکه گرانفروشی و خیانت به بیت‌المال ظلم به مردم محسوب می‌شود.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنانش به تهاجم فرهنگی دشمنان و ترویج مدگرایی بین جوانان اشاره و اظهار کرد: مد و مدگرایی مغایر با دین اسلام است، چراکه دشمنان با این امر در حال ترویج فرهنگ بی‌اصل و اساس غربی بین جوانان هستند.

وی در پایان یادآور شد: حفظ حجاب و عفاف ایمان جوانان را تشکیل می‌دهد نه مدگرایی، و در این راستا ایمان جوانان باید با اخلاص و عمل آنان همراه باشد چراکه ایمان بدون اخلاص درختی بی‌ثمر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha