رویداد سرمایه‌گذاری Demo Day در استان اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3954089
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
به همت جهاد دانشگاهی؛

رویداد سرمایه‌گذاری Demo Day در استان اردبیل برگزار می‌شود

رویداد سرمایه‌گذاری Demo Day به همت مرکز رشد جهاد دانشگاهی اردبیل و با مشارکت گروه سرمایه‌گذاری آریا دانش امید نیکان در استان اردبیل برگزار می‌شود.

رویداد سرمایه‌گذاری Demo Day در استان اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، ۲۶ بهمن‌ماه اظهار کرد: این رویداد با هدف فرصت ارائه ایده‌های اثرگذار، بهره‌مندی از خدمات مشاوره‌ای گروه سرمایه‌گذاری، داوری تخصصی و امکان قرار گرفتن در چرخه سرمایه‌گذاری برای تولید و ارائه خدمات برگزار خواهد شد.

اوچی، افزود: این رویداد در راستای برنامه پنجساله ششم توسعه در حوزه تجاری سازی فناوری و اشتغال و در راستای جذب سرمایه برای واحد‌های مستقر در مراکز رشد و پارک علم و فناوری قابلیت اجرایی دارد.

وی زمان برگزاری رویداد سرمایه‌گذاری را ۲۸ بهمن‌ماه اعلام و خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان، شرکت‌های فناور و دانش بنیان، شرکت‌های تولیدی و تعاونی برای حضور در این رویداد تا دوشنبه ۲۷ بهمن‌ماه می‌توانند مشخصات خود را به شماره ۵۰۰۰۲۸۳۶۲۹۰۱ پیامک ارسال کنند.

اوچی، تصریح کرد: طرح‌ها و ایده‌های پذیرش یافته در این رویداد در فرآیند داوری تخصصی گروه سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرد و پس از کسب امتیازات لازم از سرمایه‌گذاری گروه آدان با عقد قرارداد‌های حقوقی و مالی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام
captcha