نوع فعالیت‌های قرآنی مردمی است / فعالیت 500 خادم‌یار قرآنی در فارس
کد خبر: 3954494
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹

نوع فعالیت‌های قرآنی مردمی است / فعالیت 500 خادم‌یار قرآنی در فارس

رئیس دبیرخانه كانون‌های خدمت رضوی در استان فارس با بیان اینكه نوع و اصل فعالیت‌های قرآنی مردمی هستند، گفت: بودجه‌های قرآنی باشند یا نباشند، در هر صورت به بركت قرآن این نوع فعالیت‌ها انجام می‌شوند.

به گزارش ایكنا از فارس، جابر مهدی‌یار، رئیس دبیرخانه كانون‌های خدمت رضوی در استان فارس امروز، 28 بهمن‌ماه در نشست هم‌اندیشی شورای قرآن و عترت این استان كه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: نوع و اصل فعالیت‌های قرآنی مردمی هستند لذا بودجه‌ باشد یا نباشد فرقی نمی‌كند و در هر صورت به بركت قرآن این نوع فعالیت‌ها انجام می‌شوند.

وی افزود: بسیاری از ما قرآن را در مساجد آموختیم لذا انجام فعالیت‌های قرآنی بدون تكیه به دولت و بودجه‌های دولتی با حمایت مردم امكان‌پذیر است.

مهدی‌یار با تأكید بر اینكه باید تلاش كنیم تا با اجرای صحیح نهضت روخوانی قرآن، درصد قرآن‌خوان‌های خود را در سطح استان بالا ببریم، گفت: به نمایندگی از آستان قدس رضوی در سطح استان آمادگی هر نوع كمك را برای اجرای این طرح و همچنین فعالیت‌های شورای قرآن و عترت در سطح استان داریم.

رئیس دبیرخانه كانون‌های خدمت رضوی در استان فارس در پایان بر استفاده از ظرفیت نخبگان و پیشكسوتان قرآنی در شورای قرآن و عترت استان تأكید كرد.

مجتبی غیب‌پرور، مسئول کانون قرآن دبیرخانه كانون‌های خدمت رضوی در استان فارس هم در این نشست گفت: حدود 6 هزار و 800 نفر از كودكان استان در مهدالرضاهای این نمایندگی آموزش‌های قرآنی را فراگرفتند.  

وی از فعالیت حدود 500 نفر خادم‌یار قرآنی در استان خبر داد و گفت: این افراد در مهدالرضاهای استان مشغول آموزش‌های قرآنی به نونهالان و كودكان هستند.

غیب‌پرور در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مسابقات قرآن شكوفه‌ها در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اشاره كرد و خواستار تداوم مسابقات قرآن ویژه نونهالان شد.

انتهای پیام
captcha