تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی به معنویت جامعه کمک می‌کند
کد خبر: 3955343
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲

تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی به معنویت جامعه کمک می‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این مطلب که باید زیرساخت‌های فرهنگی جامعه تقویت شود، گفت: جامعه برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیاز به زیرساخت مناسب فرهنگی دارد که تحقق آن به معنویت جامعه کمک می‌کند.

ارسالی یکشنبه//تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی به معنویت جامعه کمک می‌کندبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، در جلسه کارشناسان فرهنگی با موضوع برنامه‌های فرهنگی سال 1400 که روز گذشته دوم اسفند در اداره تبلیغات استان برگزار شد، اظهار کرد: جامعه برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیاز به زیرساخت مناسب فرهنگی دارد و این زیرساخت به معنویت جامعه کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه اتاق وضعیت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان راه‌اندازی و برنامه‌های سازمان در این اتاق آنالیز و ساختارمند می‌شود، گفت: اولویت‌های سازمان باید طبق ارزش‌های استان و  برنامه‌های ملی و سیاست‌های کلان کشور باشد.

ولی‌نژاد گفت: آنچه که دغدغه مقام معظم رهبری است این است که طیف مذهبیون و انقلابیون متوقف نشود و فعال باقی بمانند و روبه جلو حرکت کنند. تهیه بانک اطلاعاتی، تجمیع طرح و ایده از طرف نخبگان، اساتید و فرهیختگان و اطلاع‌رسانی گسترده در این خصوص از مصوبات این جلسه بود.

وی با بیان این مطلب که در استان ۴۰ درصد اهل سنت و ۶۰ درصد اهل تشیع زندگی می‌کنند و دارای ۱۶ قومیت است، گفت: اطلاعات و آمار تکمیل و ضرورت‌ها مشخص شود.

 

انتهای پیام
captcha