شرکت بیش از ۲۱ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی میلاد امام علی(ع)
کد خبر: 3956521
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

شرکت بیش از ۲۱ هزار کردستانی در مسابقه پیامکی میلاد امام علی(ع)

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از شرکت ۲۱ هزار و ۸۷۰ نفر در مسابقه پیامکی ویژه میلاد امام علی(ع) خبر داد و گفت: از این تعداد ۹ هزار و ۸۷۰ نفر از طریق تلویزیون و ۱۲ هزار نفر از طریق رادیو در این مسابقه شرکت کردند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز، 9 اسفندماه در گفت‌وگوی مجازی با خبرنگاران استان اظهار کرد: ۲۱ هزار و ۸۷۰ نفر کردستانی در مسابقه پیامکی که به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین علی(ع) با همکاری سیمای مرکز کردستان برگزار شد، شرکت کردند.

وی با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان مسابقه تلویزیونی افزود: ۹ هزار و ۸۷۰ نفر در این برنامه شرکت کردند که از این تعداد ۸ هزار و ۷۵۳ نفر پاسخ صحیح را به سامانه پیامکی صدا و سیمای مرکز استان ارسال کردند.

حجت‌الاسلام حاتمیان بیان کرد: اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان به مناسبت سیزدهم رجب المرجب ۱۳ جایزه نقدی یک میلیون ریالی به برندگان این مسابقه تلویزیونی اعطا کرد.

وی ادامه داد: در مسابقه پیامکی رادیو هم ۱۲ هزار نفر شرکت کردند که از این تعداد نیز به پنج نفر از برگزیدگان نیز جوایز یک میلیون ریالی اهدا شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: برگزاری ویژه‌برنامه میلاد امام علی(ع) در ۱۴ مسجد، هیئت و حسینیه سنندج نیز از دیگر برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان به مناسبت میلاد امام علی(ع) بود که به همت هیئات مذهبی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha