تخصیص ۴۲۰ میلیون تومان اعتبار برای حمایت از مؤسسات قرآنی کردستان
کد خبر: 3957134
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

تخصیص ۴۲۰ میلیون تومان اعتبار برای حمایت از مؤسسات قرآنی کردستان

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از تخصیص ۴۲۰ میلیون تومان اعتبار از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از مؤسسات قرآنی این استان خبر داد.

کامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: طرح سامانه «تحفه» به منظور حمایت از مؤسسات قرآنی کشور همزمان با سراسر کشور در استان کردستان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه این سامانه برای ثبت درخواست تسهیلات حمایتی فعالان و صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در استان اجرا شده است، افزود: در این راستا در زمان اعلام فراخوان مؤسسات قرآنی استان کردستان طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی خود را در این سامانه ثبت کردند.

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از تخصیص 420 میلیون تومان اعتبار از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از مؤسسات قرآنی این استان خبر داد و بیان کرد: این اعتبار در راستای اجرای طرح تحفه به مؤسسات قرآنی استان کردستان اختصاص یافته است.

وی افزود: پرداخت این اعتبار به مؤسسات قرآنی از طریق بانک آینده از امروز، 12 اسفندماه آغاز شده است و تا پایان بررسی و تخصیص اعتبار به طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی مؤسسات ادامه خواهد داشت.

گلباغی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار برای طرح‌ها و برنامه‌های مؤسسات قرآنی بررسی شده اختصاص یافته است، ادامه داد: کار بررسی برنامه‌های معرفی شده مؤسسات قرآنی در سامانه تحفه ادامه دارد و به زودی اعتبارات جدیدی برای طرح‌های دیگر مؤسسات اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در توزیع این اعتبار بین مؤسسات دارای مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی تفاوتی قائل نخواهد شد و اعتبار به طرح‌های اعلام شده مؤسسات اهدا می‌شود.

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان یادآور شد: این اعتبار در راستای تثبیت شغل و ایجاد اشتغال پایدار و عدم آسیب از دوران کرونا به مؤسسات قرآنی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha