آزمون دوره رسانه و خبرنگاری در پارس‌آباد برگزار شد
کد خبر: 3958788
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

آزمون دوره رسانه و خبرنگاری در پارس‌آباد برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس‌آباد، گفت: آزمون پایان دوره رسانه و خبرنگاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با شرکت ۵۰ نفر از فعالان حوزه رسانه، در این شهرستان برگزار شد.

آزمون دوره رسانه و خبرنگاری در پارس آباد برگزار شدمجتبی هاتف، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: آزمون پایان دوره رسانه و خبرنگاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با شرکت ۵۰ نفر از فعالان حوزه رسانه، نمایندگان اداره کل فرهنگ ارشاد و اسلامی استان و دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: افرادی که در این آزمون بتوانند نمره قبولی و حد نصاب را کسب کنند گواهینامه معتبر و قابل ترجمه از طرف دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه اعطا می‌شود.

هاتف تصریح کرد: این دوره آموزشی با همکاری معاونت مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد در سطح مقدماتی در پاییز ۹۹ برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد، خاطر نشان کرد: شرکت‌کنندگان در این دروه، اصول خبرنویسی، روابط عمومی، تکنیک‌های مصاحبه، اصول گزارش‌نویسی و شیوه‌نگارش فارسی در مطبوعات را فرا گرفتند.

وی با اشاره به نقش اینگونه کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی خبرنگاری در دانش افزایی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای گفت: برگزاری چنین کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی تاثیر بسزایی در ارتقا سطح خبرنگاری و اطلاع‌رسانی حرفه‌ای دارد.

انتهای پیام
captcha