جانبازان طلایه‌داران عزت ایران اسلامی هستند
کد خبر: 3959847
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

جانبازان طلایه‌داران عزت ایران اسلامی هستند

فرمانده مرزبانی استان اردبیل، گفت: اهمیت به جایگاه والا و ارزشمند جانبازان اسوه و الگویی از خودگذشتگی است و در این میان جانبازان به عنوان طلایه‌داران عزت ایران اسلامی هستند که باید یاد و خاطر آنان برای همیشه در جامعه ماندگار شود.

جانبازان طلایه‌داران عزت ایران اسلامی هستند/ باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه فرهنگ‌سازی کنیمبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار سیدشاهین اسمعیلی، فرمانده مرزبانی استان اردبیل، ۲۵ اسفندماه در دیدار با جانباز مرزبانی در اردبیل، اظهار کرد: اهمیت به جایگاه والا و ارزشمند جانبازان اسوه و الگویی از خودگذشتگی است و در این میان جانبازان به عنوان طلایه‌داران عزت ایران اسلامی هستند که باید یاد و خاطر آنان برای همیشه در جامعه ماندگار شود.

وی بیان کرد: جانبازان نماد ازخودگذشتگی برای ملت ایران اسلامی هستند که در این زمینه با ارج نهادن به مقام شامخ جانبازی درصدد هستیم از فرهنگ عاشورایی سرمشق گرفته و مسیر‌های سخت و پیچیده را با ادامه راه شهدای والامقام و جانبازان ادامه دهیم، چرا که عزت و سربلندی کشورمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام، جانبازان و ایثارگران هستیم.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل، گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه فرهنگ‌سازی کنیم و در راستای دستیابی به عزت و سربلندی کشور گام‌های اساسی و هدفمند برداریم، چرا که دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و حفظ و صیانت از آن‌ها بیش از هر مسئله دیگری اهمیت بیشتری دارد.

اسمعیلی ادامه داد: آزادگی و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف با تلاش‌های خستگی ناپذیر نیرو‌های مکتبی و مؤمن محقق شده و در این زمینه برای تحقق اهداف مورد نظر درصدد هستیم تا به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یافته و با تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه جانبازان والامقام کشورمان را برای خود الگو و اسوه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: درک تحمل و سختی از اسارت و وضعیت جسمانی جانبازان نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است و نیاز است تا بستر مناسبی برای حمایت از این اقشار مبنای کار قرار بگیرد و مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha