شکل‌گیری اخلاق و معنویت حقیقی در عصر ظهور
کد خبر: 3961545
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

شکل‌گیری اخلاق و معنویت حقیقی در عصر ظهور

فرمانده تیپ 55 هوابرد شیراز از نیمه شعبان به‌عنوان عید بزرگ امت اسلامی یاد کرد و گفت: در عصر ظهور نه تنها عقل بشر کامل می‌شود بلکه به مراتب اخلاق و معنویت شکل حقیقی به خود گرفته و انسان‌ها می‌توانند از فساد و تباهی دوری کرده و زمینه برقراری عدل و عدالت را به عینه مشاهده کنند.

به گزارش ایکنا از فارس، مراسم جشن نیمه شعبان در تیپ 55 هوابرد با حضور فرماندهی، مسئولان و کارکنان تیپ همراه با جشن و شادی و مولودی‌خوانی امروز، 8 فروردین‌ماه، برگزار شد.

بابک زرین‌کلاه، فرمانده تیپ 55 هوابرد شیراز، در این مراسم ضمن تبریک ایام نیمه شعبان گفت: در عصر ظهور نه تنها عقل بشر کامل می‌شود بلکه به مراتب اخلاق و معنویت شکل حقیقی به خود گرفته و انسان‌ها می‌توانند از فساد و تباهی دوری کرده و زمینه برقراری عدل و عدالت را به عینه مشاهده کنند.

وی از نیمه شعبان به‌عنوان عید بزرگ امت اسلامی یاد کرد و افزود: بشریت سال‌هاست که در انتظار ظهور آخرین منجی عالم خلقت است تا از این جهالت و تاریکی نجات پیداکرده و راه به سوی سعادت و معنویت بگذارد.

در بخش دیگری از این مراسم حجت‌الاسلام نیکنام، یکی از روحانیون تیپ 55 هوابرد نیز بیان کرد: ضروری است با پاسداشت نیمه شعبان به آخرین ذخیره الهی عرض ارادت کرده و به نوعی با توسل و تمسک به آموزه‌های یاد شده در روایات و احادیث نسبت به منجی و همچنین شرایط ظهور به سمتی حرکت کنیم تا بیش از گذشته امید و نشاط در جامعه شکل گرفته و احساس پوچی ازمیان برداشته شود.

یادآور می‌شود، در پایان مراسم از کارکنانی که نام آن‌ها مزین به نام مهدی، حسین، سجاد و ابوالفضل بود، تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha