اعلام فراخوان مسابقات قرآنی مجازی «نغمه‌های آسمانی» در کردستان
کد خبر: 3963283
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

اعلام فراخوان مسابقات قرآنی مجازی «نغمه‌های آسمانی» در کردستان

مسئول عقیدتی - سیاسی لشکر 28 پیاده کردستان از اعلام فراخوان مسابقات قرآنی مجازی با عنوان «نغمه‌های آسمانی» در کردستان خبر داد و گفت: قاریان بانو و آقا می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این دوره از مسابقات ارسال کنند.

حجت‌الاسلام خلیل عبداللهی، مسئول عقیدتی - سیاسی لشکر ۲۸ پیاده کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مسابقات مجازی قرآن «نغمه‌های آسمانی» به همت مرکز قرآن،‌ عترت و نماز نزاجا برای فرزندان کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی از اعلام فراخوان مسابقات قرآنی مجازی با عنوان «نغمه‌های آسمانی» در کردستان خبر داد و گفت: قاریان بانو و آقا می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این دوره از مسابقات قرآنی ارسال کنند.

مسئول عقیدتی - سیاسی لشکر ۲۸ پیاده کردستان افزود: این دوره از مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت تقلیدی در پنج سبک از اساتید عبدالباسط، منشاوی، شعشاعی، مصطفی اسماعیل و کامل یوسف بهتیمی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برای هر کدام از سبک‌های مشخص شده سه قطعه در نظر گرفته شده که شرکت‌کنندگان می‌بایست در سه قطعه تقلیدی را قرائت کنند و هر یک از نفرات مجاز به شرکت در یک سبک و استاد هستند.

حجت‌الاسلام عبداللهی با اشاره به اینکه سبک و قطعات مشخص شده در اختیار مسئولان قرآنی برای بارگذاری در کانال‌های تحت اختیار قرار خواهد گرفت، افزود: سبک‌های مشخص شده در مسابقات قرآنی خانواده‌های ارتش در سال جاری در رشته قرائت تحقیق اجرا خواهد شد.

وی به مهلت ارسال آثار اشاره کرد و یادآور شد: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را تا 15 خردادماه سال جاری به مرکز قرآن، عترت و نماز نزاجا ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha