اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کردستان
کد خبر: 3963685
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

اعلام نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کردستان

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان کردستان از اعلام نتایج سی‌ونهمین مرحله استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان کردستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ خبر داد.

نعمت‌الله مرادی، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مرحله استانی سی‌ونهمین دوره مسابقات دانش‌آموزی قرآن، عترت و نماز به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد. 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان کردستان با اشاره به اینکه ۹۰۰ نفر از دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم به مرحله استانی راه‌یافتند، بیان کرد: اسامی 191 نفر از دانش آموزان برگزیده مرحله استانی مسابقات در رتبه‌های اول تا سوم به تفکیک هر رشته اعلام شد.

وی ادامه داد: مسابقات قرآن، عترت و نماز در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه (پنج جزء) انشا نماز، احکام، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان و مداحی در دو بخش دختران و پسران برگزار شده است.

مرادی یادآور شد: نفرات برتر هر رشته در هر مقطع از این دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز به مرحله کشوری راه خواهند یافت. نفرات برگزیده سی‌ونهمین مرحله استانی مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزی برروی سایت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha