پویش فرهنگی ـ هنری «ذوالفقار» در کردستان اجرا می‌شود
کد خبر: 3964510
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

پویش فرهنگی ـ هنری «ذوالفقار» در کردستان اجرا می‌شود

مسئول عقیدتی سیاسی لشکر ۲۸ پیاده کردستان از برگزاری پویش بزرگ فرهنگی ـ هنری «ذوالفقار» به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کردستان خبر داد.

حجت‌الاسلام خلیل عبداللهی، مسئول عقیدتی ـ سیاسی لشکر ۲۸ پیاده کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به مناسبت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان پویشی تحت عنوان «ذوالفقار» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پویش در چهار بخش آماده برگزاری رقابتی جذاب و به یاد ماندنی در فضای مجازی است، افزود: سبک زندگی اسلامی، مصباح‌الهدی، سربازان کوچک و قهرمان من چهار بخش پویش فرهنگی ـ هنری ذوالفقار بوده است.

مسئول عقیدتی ـ سیاسی لشکر ۲۸ پیاده کردستان بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش‌ها می‌توانند به آدرس اینترنتی www.zolfagar.blogfa.com مراجعه و طبق ضوابط در این پویش‌ها شرکت کنند.

وی ادامه داد: هر شرکت‌کنندگان از هر خط موبایل فقط یک بار می‌تواند در مسابقه شرکت کند و هر خانواده می‌تواند در چهار بخش مسابقه به شرط داشتن چهار خط شرکت کنند.

عبداللهی با اعلام اینکه پاسخ به سؤالات و ارسال تصاویر فقط در کانال واتساپ ارتش امکان‌پذیر است، یادآور شد: این پویش از 22  فروردین آغاز و تا 30  همین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha