اجرای طرح «اطعام مهدوی» در قروه
کد خبر: 3965415
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

اجرای طرح «اطعام مهدوی» در قروه

رئیس کمیته امداد شهرستان قروه از اجرای طرح «اطعام مهدوی» ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۷ هزار مددجوی کمیته امداد تحت پوشش قرار می‌گیرند.

اسماعیل صادقی، رئیس کمیته امداد شهرستان قروه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان قروه هر ساله به منظور اطعام مددجویان خود در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین طرح‌های مختلفی را در این شهرستان اجرا می‌کند.

وی افزود: در این راستا در رمضان امسال طرح «اطعام مهدوی» با مشارکت خیرین همزمان با سراسر کشور در شهرستان قروه اجرا خواهد شد که امیدواریم با مشارکت هرچه بیشتر مردم خیر قروه بتوانیم زمینه بهره‌مندی تعداد 7 هزار نفر از مددجویان امداد را از این سفره رنگین خیرین فراهم کنیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان قروه به پخت روزانه 200 پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند این شهرستان اشاره و بیان کرد: در کنار پخت غذای گرم، بسته‌های معیشتی بین نیازمندان مددجوی امداد توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به طرح «ایران مهربان» به عنوان یکی دیگر از طرح‌های خیرخواهانه کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: این طرح نیز در راستای حامی‌یابی برای ایتام و محسنین و با محوریت کمیته امداد شهرستان قروه صورت می‌گیرد.

صادقی به ظرفیت اعلام شده در طرح «ایران مهربان» اشاره و بیان کرد: ظرفیت اعلامی برای حمایت از ایتام و محسنین شهرستان قروه در این طرح 2 هزار نفر اعلام شده است.

وی به نحوه مشارکت خیرین دراین طرح اشاره و اظهار کرد: خیرین شهرستان قروه می‌توانند با ارسال عدد1 به سامانه پیامکی 3000333387 یا با مراجعه به سایت www.ekram.emdad.ir حمایت معنوی از یک یا چند نفر از ایتام را بر عهده گیرند.

رئیس کمیته امداد شهرستان قروه به اجرای پویش «ایران همدل» در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و یادآور شد: جامعه هدف در این پویش ملی 600 نفر از ایتام و محسنین شهرستان قروه است.

انتهای پیام
captcha