اعلام فراخوان مسابقه «تفسیر آسان سوره‌های کوتاه قرآن» در کردستان
کد خبر: 3965601
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

اعلام فراخوان مسابقه «تفسیر آسان سوره‌های کوتاه قرآن» در کردستان

رئیس هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی استان کردستان از اعلام فراخوان مسابقه «تفسیر آسان سوره‌های کوتاه قرآن» بین فعالان قرآنی استان کردستان خبر داد و گفت: روزانه یکی از سوره‌های کوتاه قرآن کریم با تفسیر حجت‌الاسلام محسن قرائتی در نظر گرفته شده است.

درخش علیمرادی، رئیس هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان همنشینی هر چه بیشتر و مأنوس شدن با قرآن یکی از امور اولویت‌دار تمام ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و قرآنی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این راستا سازمان دارالقرآن کریم کشور با راه‌اندازی پویش قرآنی «ستاره باران» نسبت به برگزاری مسابقه قرآنی تفسیر سوره‌های کوتاه قرآن با شرح و بیان حجت‌الاسلام محسن قرائتی اقدام کرده است.

رئیس هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی استان کردستان از اعلام فراخوان مسابقه «تفسیر آسان سوره‌های کوتاه قرآن» بین فعالان قرآنی استان کردستان خبر داد و بیان کرد: این مسابقه قرآنی روزانه در پیج اینستاگرام ir _setarebaran قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: هر روز یکی از سوره‌های کوتاه قرآن کریم با تفسیر حجت‌الاسلام محسن قرائتی در این پیج قرار داده می‌شود و بعد از آن یک سؤال از موضوع تفسیر سوره مطرح خواهد شد.

علیمرادی یادآور شد: علاقه‌مندان تا ساعت 20 روز بعد فرصت دارند تا پاسخ‌های صحیح خود را به آی‌دی پیج انیستاگرامی این مسابقه ارسال کنند و در پایان هر روز به قید قرعه از پنج نفر با اهدای کارت هدیه تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha