راه‌اندازی پویش همگانی «حفظ، ترجمه و تفسیر آسان قرآن» در کردستان
کد خبر: 3966652
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

راه‌اندازی پویش همگانی «حفظ، ترجمه و تفسیر آسان قرآن» در کردستان

رئیس هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی استان کردستان از راه‌اندازی پویش همگانی «حفظ، ترجمه و تفسیر آسان قرآن» به مناسبت ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در کردستان خبر داد.

درخش علیمرادی، رئیس هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی استان کردستان از راه‌اندازی پویش همگانی «حفظ، ترجمه و تفسیر آسان» قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در کردستان خبر داد و اظهار کرد: این پویش با محوریت گفتمان امید و تواصی به حق و صبر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پویش از سوره ناس تا سوره تین بوده است، افزود: در راستای اجرای پویش همگانی «حفظ، ترجمه و تفسیر آسان» مسابقه تفسیر سوره‌های کوتاه جزء 30 قرآن کریم برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی استان کردستان بیان کرد: این مسابقه براساس فیلم‌های آموزشی جزء 30 قرآن با تفسیر حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فیلم‌ها و شرکت در مسابقه به سامانه ملی آموزش مجازی قرآن و عترت به نشانی www.telavat.ir مراجعه کنند.

علیمرادی افزود: این پویش قرآنی به همت سازمان دارالقرآن کریم، سازمان تبلیغات اسلامی و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود. در راستای اجرای این پویش مسابقه کتابخوانی با موضوع صبر، تواصی و امید برگزار می‌شود که منبع این مسابقه در سایت تلاوت قرار داده شده است.

انتهای پیام
captcha