پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در کردستان در پی شهادت مرزبان کردستانی
کد خبر: 3969467
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در کردستان در پی شهادت مرزبان کردستانی

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان شهادت ستوان سوم حسین ناموری، از نیروهای هنگ مرزی مریوان که در درگیری با اشرار مسلح به مقام شهادت نائل آمد را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، شهادت ستوان دوم حسین ناموری، از نیروهای هنگ مرزی مریوان که در درگیری با اشرار مسلح به مقام شهادت نائل آمد، را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است:
«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ».

خبر شهادت مرزبان غیور و شجاع ستوان سوم حسین نامور در شب شهادت امام علی(ع) و شب قدر موجب تأثر همگان شد.

این شهید بزرگوار جان شیرینش را فدای امنیت مردمان سرزمینش کرد و مانع شد اشرار مسلح قدم بر خاک ایران گذارند و در نهایت شهادت را به عنوان مزد جانفشانی اش از خداوند متعال هدیه گرفت.

اینجانب شهادت این سرباز اسلام و ولایت را به همه مرزبانان استان و خانواده آن شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و برای خانواده آن شهید صبر جمیل خواستارم.

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان کردستان

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستانی در پیامی شهادت نیروی مرزبانی استان کردستان ستوان دوم حسین نامور، در منطقه مرزی مریوان را تسلیت گفت. در

متن پیام سردار علی آزادی آمده است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاورمردان بی‌ادعایست كه در اقصی نقاط كشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست كرده و در این راه تاكنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی كرده اند و در این راستا، شهادت غیور مردان مرزبانی شاهدی بر این مدعا می‌باشد.

بار دیگر تروریست‌های مزدور قصد تعرض به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند اما با مقاومت شجاعانه مرزبانان هشیار و همیشه آماده هنگ مرزی مریوان، مواجه شدند.

بی‌گمان دست‌های پلیدی که مرتکب این جنایت ننگین شدند، بدانند که این شرارت‌ها ذره‌ای در عزم راسخ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت و مبارزه با مزدوران استکبار جهانی خدشه وارد نخواهد ساخت.

اینجانب شهادت این مرزبان دلیر و شجاع را به محضر مقام معظم رهبری فرمانده و پرسنل خدوم مرزبانی استان و خانواده معظم این شهید و مردم شهیدپرور و انقلابی استان کردستان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم ، بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha