ثبت‌نام ۳۵ کردستانی در چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3970255
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

ثبت‌نام ۳۵ کردستانی در چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به آغاز ثبت نام چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن از ۱۳ اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور در استان کردستان گفت: اکنون ۳۵ نفر از فعالان قرآنی استان کردستان نسبت به ثبت‌نام در این دوره از رقابت‌های قرآنی اقدام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان در سال جاری با حضور گرم متسابقان قرآنی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا از اول اردیبهشت‌ماه جاری ستاد هماهنگی برگزاری چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان تشکیل شده است، افزود: این دوره از مسابقات سراسری قرآن هر ساله به صورت شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به آغاز ثبت‌‌نام چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن از 13 اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور در استان کردستان بیان کرد: 13 خردادماه سال جاری فرصت ثبت‌نام در این دوره از رقابت‌های قرانی به اتمام خواهد رسید که این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه فعالان قرآنی استان کردستان ثبت‌نام در این دوره از رقابت‌های قرآنی را به روزهای آخر موکول نکنند، افزود: قاریان، حافظان و فعالان قرآنی استان باید هرچه زودتر نسبت به ثبت‌نام خود در فرصت باقی‌مانده اقدام کنند.

حجت‌الاسلام کاروند یادآور شد: تاکنون 35 نفر از فعالان قرآنی استان کردستان نسبت به ثبت‌نام در این دوره از رقابت‌های قرآنی اقدام کرده‌اند که با توجه به آمار شرکت‌کنندگان سال‌های گذشته این آمار بسیار اندک بوده است و در روزهای آخر ثبت‌نام تکاپو برای شرکت در مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha