ضرورت نهادینه شدن معنویت در پایگاه‌های هلال‌ احمر
کد خبر: 3971258
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

ضرورت نهادینه شدن معنویت در پایگاه‌های هلال‌ احمر

امام جمعه ارومیه گفت: نهادینه شدن تقوا، خداترسی و معنویت در پایگاه‌های هلال‌احمر سبب بهتر شدن پیشرفت کارها در این مجموعه می‌شود.

ارسالی امروزا  ضرورت نهادینه شدن معنویت در پایگاه‌های هلال‌احمربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، ۲۲ اردیبهشت ماه، در دیدار با مدیر عامل و معاونان جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: عجین کردن فرهنگ و معنویت با میدان اجرایی کار سبب پیشرفت و تسریع در امور می‌شود و در ارتقای فرهنگ و معنویت کارکنان می‌توان از طلبه‌های جوان استان بهره برد.

وی بیان کرد: جلوگیری از ریخت و پاش و اسراف در بیت‌المال می‌تواند راندمان کار را بیشتر کرده و باعث انجام کارهای بیشتر با بودجه‌های اندک در مجموعه‌ها شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی، افزود: توجه به ظرفیت‌ها و امکانات موجود هلال‌احمر بسیار مهم بوده و می‌توان با ظرفیت‌های موجود خدمات بسیاری به مردم ارائه داد و با فعال کردن و احیای زمین‌ها و اموال راکد هلال‌احمر می‌توان از ظرفیت‌های موجود استفاده بیشتری کرد.

امام جمعه ارومیه، تصریح کرد: مردم به هلال‌احمر اعتماد دارند و آماده کمک به این مجموعه هستند، لذا با کمی تبلیغ در خصوص وقف اموال به هلال‌احمر، می‌توانید موقوفاتی برای این مجموعه از مردم بگیرید تا مشکلات کمبود شعب شهرستان‌ها برطرف شود و برای ایجاد درآمدهای پایدار برای مجموعه هلال‌احمر باید موقوفات و املاک مجموعه سازماندهی شود.

وی افزود: آگاهی مردم نسبت به خطرات و نحوه جلوگیری از آسیب‌ها با توجه جدی به آموزش عمومی مردم و آموزش امداد اولیه در حوادث می‌تواند سبب کاهش خسارات در حوادث شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی، اظهار کرد: در آموزش‌های عمومی استفاده از ظرفیت صداوسیما و اصحاب رسانه می‌تواند بسیار موثر باشد و ارزش نجات جان انسان‌ها بسیار بالا بوده زیرا کار شما کار ارزشمند و ذی‌قیمتی است که باید ارزش کار خود را بیشتر بدانید.

امام جمعه ارومیه، گفت: اخلاص در کار علاوه بر بیش‌تر کردن ارزش کار سبب کسب ثواب اخروی نیز می‌شود لذا تلاش کنید در خدمت به مردم خالصانه عمل کنید و نهادینه شدن تقوا، خداترسی و معنویت در پایگاه‌های هلال‌احمر سبب بهتر شدن پیشرفت کارها در این مجموعه می‌شود.

انتهای پیام
captcha