بزرگترین «پیکره ایثار و مقاومت کشور» در سنندج رونمایی می‌شود
کد خبر: 3973239
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰

بزرگترین «پیکره ایثار و مقاومت کشور» در سنندج رونمایی می‌شود

شهردار سنندج از رونمایی از بزرگترین پیکره کشور تحت عنوان «پیکره ایثار و مقاومت» مردم کردستان در آبیدر به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و گفت: به این مناسبت، مجموعه تفریحی زیپ‌لاین و پل معلق در آبیدر افتتاح می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از شهرداری سنندج، حشمت‌الله سیدی، شهردار سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: شهرداری سنندج به مناسبت این روز، ۲ طرح عمران شهری را به بهره‌برداری می‌رساند.

وی افزود: پارک جنگلی آبیدر یکی از جاذبه‌های گردشگری استان کردستان است که پتانسیل‌های فراوانی در راستای جذب گردشگر خواهد داشت.

شهردار سنندج بیان کرد: در این دوره اقدامات مناسبی در زمینه احداث اماکن تفریحی در محدوده پارک جنگلی آبیدر شامل ساماندهی مسیر میدان گاز، ساماندهی پارک امانیه و امیریه، احداث پارک مشاهیر، احداث مسیر دوچرخه‌سواری و احداث بلوار ۲۴ متری هنرمند عباس کمندی اجرا شد.

وی افزود: احداث مجموعه تفریحی زیپ‌لاین و پل معلق و همچنین نصب بزرگترین پیکره کشور با عنوان پیکره ایثار و مقاومت مردم کردستان در آبیدر از دیگر اقدامات مهم این دوره شورا و شهرداری در پارک جنگلی آبیدر بود.

صیدی بیان کرد: احداث پارک ۲ هکتاری باغ ایرانی در جوار محدوده پیکره ایثار و مقاومت هم از دیگر پروژه‌های در دست اجرای این شهرداری است که بزودی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به رونمایی از بزرگترین پیکره کشور تحت عنوان پیکره ایثار و مقاومت مردم کردستان در آبیدر به مناسبت سوم خرداد، گفت: به این مناسبت، مجموعه تفریحی زیپ‌لاین و پل معلق نیز در آبیدر افتتاح می‌شود.

شهردار سنندج یادآور شد: طول پیکره ایثار و مقاومت مردم کردستان با احتساب پایه ۲۲ متر و وزن آن ۳۰ تن است که اقداماتی شامل محوطه‌سازی، نصب روشنایی، احداث فضای سبز و مبلمان پارکی در جوار این پیکره انجام شده است.

انتهای پیام
captcha