آزادی 34 زندانی جرأئم غیرعمد در کردستان
کد خبر: 3974123
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

آزادی 34 زندانی جرأئم غیرعمد در کردستان

مدیرکل زندان‌های استان و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با همراهی خیرین استان کردستان و هنرمندان مردمی کشور توانسته‌ایم تعداد 34 زندانی جرائم غیرعمد و بدهکار مالی را از زندان‌های استان آزاد کنیم.

مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های استان و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به پیشگام بودن مردم استان در نوع دوستی و مشارکت در امور خیرخواهانه اظهار کرد: خیرین، بازارایان، اصناف و مسئولین استان کردستان کارنامه قابل قبولی در خلق حماسه نوع‌دوستی و جلب کمک‌های انسان دوستانه داشته‌اند.

وی به کمک‌های مردمی در جشن گلریزان اشاره و بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و مشارکت مسئولان به ستاد دیه استان اعطا شد که این میزان کمک مردمی در تاریخ فعالیت ستاد دیه تاکنون بی سابقه بوده است.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با همراهی خیرین استان کردستان و هنرمندان مردمی کشور توانسته‌ایم تعداد 34 زندانی جرائم غیرعمد و بدهکار مالی را از زندان‌های استان آزاد کنیم.

وی افزود: از این تعداد زندانی زمینه آزادی 17 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد روز گذشته، ششم خردادماه فراهم شد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

فتحی یادآور شد: این زندانیان با مشارکت خیرین و مبالغ کمک‌های اهدایی و نوع دوستانه خیرین در جشن گلریزان، کمک دو میلیارد و 500 میلیونی ریالی شرکت سرمایه گذاری امید و مشارکت خیرخواهانه بالغ بر ۴00 میلیون ریالی محسن چاوشی، هنرمند مردمی کشور آزاد شدند.

انتهای پیام
captcha