روحانیون به دو بال علم و عمل مسلح شوند
کد خبر: 3974131
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

روحانیون به دو بال علم و عمل مسلح شوند

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مسئله انتخابات از روحانیون مستقر خواست تا با کمک به انتخابی شایسته نهال انقلاب را در رسیدن به اوج اعلای آرمان‌های انقلابی و اسلامی کمک کنند، گفت: روحانیون باید به دو بال علم و عمل مسلح شوند و در سایه تهذیب نفس به تبلیغ معارف دینی بپردازند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام طه محمدی، امام جمعه سابق شهر همدان و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری در کارگاه آموزشی اخلاق اسلامی ویژه روحانیون که شامگاه گذشته، ششم خردادماه در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد، بر نقش انفاس طیبه در تبلیغ موفق اشاره و اظهار کرد: در سایه تهذیب و نیز ممارست در عبودیت خالق متعال است که طلبه موفق خواهد شد.

وی به بیان اهمیت تبلیغ مستمر و شیوه‌های تبلیغی مؤثر روحانیون مستقر پرداخت و افزود: طلاب جوان با تسلط به علوم روز و در حوزه فضای مجازی می‌توانند در امر تبلیغ معارف دینی موفقیت‌های چشمگیر داشته باشند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مسئله انتخابات از روحانیون مستقر خواست تا با کمک به انتخابی شایسته نهال انقلاب را در رسیدن به اوج اعلای آرمان‌های انقلابی و اسلامی کمک کنند، ادامه داد: روحانیون باید به دو بال علم و عمل مسلح شوند و در سایه تهذیب نفس به تبلیغ معارف دینی بپردازند.

وی هدایت نسل بشر را فقط بدست عالمان خود ساخته ممکن و شدنی دانست و افزود: انسان وارسته به خدا پیوسته در نهایت جایگاه بی بدیل قرب به ذات اقدس الهی خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمدی از طلاب علوم دینی خواست تا آخرین نفس از تحصیل و تهذیب دست برندارند و همواره و در همه اوقات مواظبت کنند تا بتوانند بر شیطان هوای نفس قالب آمده در نیل به کمال مطلق که همان قرب به ذات اقدس الهی است پله‌های ترقی را طی کنند.

حجت‌الاسلام عباس عبدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در این نشست از اهتمام و حضور آیت الله محمدی در شهرستان شهید پرور و ولائی قروه قدردانی کرد و گفت: این جلسات بصورت فصلی برگزار خواهد شد تا روحانیون مستقر و مبلغین شهرستان در حوزه فعالیت و منطقه تبلیغی خود مؤثر و گره‌گشا باشند.

وی در پایان یادآور شد: قروه با حضور ۲۴ روحانی مستقر اولین جایگاه را در خصوص استقرار روحانی مستقر در استان کردستان به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام
captcha