اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح ملی «آیات زندگی»
کد خبر: 3974555
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح ملی «آیات زندگی»

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح ملی «آیات زندگی» این مؤسسه را 15 خردادماه اعلام کرد.

حجت‌الاسلام علی‌رضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در کشور گفت: از آن زمان تاکنون مؤسسه بیت‌الاحزان طرح‌های مختلفی را برای تربیت حافظان قرآن کریم در دستور کار خود قرار داده است.

وی غایت نهایی حفظ قرآن را کاربردی کردن دستورات قرآن در زندگی و عمل به آن توصیف کرد و افزود: قرآن به عنوان کامل‌ترین کتاب آسمانی، دستورات جامعی را برای زندگی بشر در طول اعصار مختلف ارائه داده است که لازم است این دستورات استخراج شده و کاربردی شود.

شاهسونی بیان کرد: در این راستا ما تلاش کردیم تا یکسری آیات کاربردی قرآن کریم در زندگی را شناسایی کرده و در قالب یک طرح ملی، افراد مختلف را به حفظ آنان تشویق کنیم.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور اجرای طرح ملی «آیات زندگی» را تلاشی در این راستا توصیف کرد و گفت: این طرح به منظور حفظ موضوعی 40 آیه کاربردی قرآن اجرا می‌شود که شرکت در آن برای عموم علاقه‌مندان به ساحت قرآن کریم آزاد است.

وی با تصریح اینکه ثبت‌نام در این طرح آغاز شده است، آخرین مهلت ثبت‌نام را 15 خردادماه اعلام کرد و گفت: تمام گروه‌های سنی می‌توانند با ارسال کلمه «ثبت‌نام در طرح ملی آیات زندگی» به سامانه پیامکی 5000461239 در این طرح ثبت نام کنند.

شاهسونی در پایان تصریح کرد: قرآن‌آموزان در این طرح با آیات کاربردی کوتاه و زیبای قرآن کریم به همراه داستان، شعر، حدیث و تصویر آشنا شده و در پایان نیز به آنان گواهی‌نامه اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha