دوره‌های آموزشی در مؤسسه قرآنی «دارالاشراق» سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 3974752
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

دوره‌های آموزشی در مؤسسه قرآنی «دارالاشراق» سنندج برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه قرآنی «دارالاشراق» سنندج از آغاز فعالیت‌های این مؤسسه به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی قرآن به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

شهلا امینی، مدیر مؤسسه قرآنی «دارالاشراق» سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و پایان کلاس‌های درسی یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها پرکردن اوقات فراغت فرزندانشان بوده به ویژه در این شرایط که کرونا بیشتر فعالیت‌های اجتماعی را تعطیل کرده است.

وی افزود: این فرصت پیش آمده بهترین فرصت برای انس گرفتن دانش‌آموزان به ویژه در سنین پایین با نور قرآن و یادگیری شیوه و روش صحیح زندگی کردن است و قرآن کریم در این زمینه می‌تواند برای خانواده‌ها راه‌گشا باشد.

مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج از آغاز فعالیت این مؤسسه به منظور پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان خبر داد و بیان کرد: دوره‌های آموزشی قرآن به صورت حضوری و مجازی با حضور اساتید مجرب قرآنی در مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری دوره‌های آموزشی این مؤسسه قرآنی اشاره کرد و گفت: کارگاه سبک زندگی قرآنی(مجازی)، تجوید تخصصی عملی(مجازی)، مفاهیم سطح یک(مجازی)، حفظ کودکان و حفظ بزرگسالان(حضوری)، فصیح‌خوانی(حضوری)، روخوانی‌ و روانخوانی قرآن کریم( حضوری) از دوره‌های آموزشی برگزار شده در فصل تابستان این مؤسسه خواهد بود.

امینی با تأکید بر اینکه کلاس‌های حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاقه مندان برای ثبت‌نام، در این دوره‌ها مشخصات فردی خود را به شماره 09189707399 واتساپ یا تلگرام کنند.

وی در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در کلاس‌های مجازی باید هر چه سریعتر رشته‌های مورد نظر‌‌‌‌خود را از طریق شماره واتساپی اعلام شده اطلاع دهند.

انتهای پیام
captcha