نقش مهم پلیس و رسانه در ارتقای احساس امنیت اجتماعی
کد خبر: 3974758
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

نقش مهم پلیس و رسانه در ارتقای احساس امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: پلیس و اصحاب رسانه اساسی‌ترین نقش را در ارتقای احساس امنیت اجتماعی دارند.

به گزارش ایکنا از فارس، لطف‌الله محمدی، فرمانده انتظامی شهرستان کوهچنار امروز، 10 خردادماه در دیدار با اصحاب رسانه و متصدیان کانال فضای مجازی این شهرستان ضمن قدردانی از همراهی آنها با پلیس در تقویت افکار عمومی و آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با رسالت نیروی انتظامی، گفت: پلیس و اصحاب رسانه اساسی‌ترین نقش را در ارتقای احساس امنیت اجتماعی دارند.

وی افزود: امروزه رسانه ‏و نقش اثرگذار آن‌ها به عنوان تاثیرگذارترین عامل نظم، امنیت اجتماعی، وفاق، همبستگی، وحدت و مشارکت مردمی تبدیل شده است.

محمدی بیان کرد: همواره نظم و امنیت در جامعه کنونی و رسیدن به یک امنیت نسبی در هر جامعه بدون استعانت از رسانه‌ها میسر نخواهد شد، لذا همواره باید تعاملات بین پلیس، مردم و رسانه برقرار باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان كوه‌چنار با بیان اینكه رسانه ‌های جمعی نقش بسیار مهمی در بسترسازی افکار عمومی و تأمین امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع جرم ایفا می‌کنند، گفت: شهروندان هشدارهای پلیس در زمینه پیشگیری از وقوع جرم كه از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی‌ می‌شود را جدی بگیرند.

انتهای پیام
captcha