برگزاری نخستین دوره سواد رسانه‌ای ویژه مدیران در آذربایجان غربی
کد خبر: 3974789
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

برگزاری نخستین دوره سواد رسانه‌ای ویژه مدیران در آذربایجان غربی

اولین دوره سواد رسانه‌ای ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات خانه مطبوعات استان در ارومیه برگزار شد.

ارسالی| برگزاری نخستین دوره سواد رسانه‌ای ویژه مدیران در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، اولین دوره سواد رسانه‌ای ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی امروز، 10 خرداد در سالن اجتماعات خانه مطبوعات استان در ارومیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در این جلسه اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی در مصوبه‌ای تصویب کرده است تا دوره‌های سواد رسانه‌ای ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به منظور بالا بردن سواد رسانه‌ای و پیشبرد اهداف آن دستگاه در طول سال برگزار شود.

خدایاری افزود: در این دوره‌ها هر جلسه موضوعات مختلفی ارائه خواهد شد که در گام نخست این جلسات با عنوان «سواد رسانه‌ای و پیشبرد اهداف سازمان» برگزار شد.

وی ادامه داد: برای شرکت در این دوره به همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان دعوت‌نامه ارسال شده بود که متاسفانه در این دوره تعداد قابل توجهی از آنها حضور نیافتند که جای گله دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: برای برگزاری دوره‌های سواد رسانه‌ای از پژوهشگران و کارشناسان مطرح کشوری دعوت به عمل می‌آید که در نخستین دوره حسین غفاری به عنوان یک پژوهشگر مطرح کشوری حضور داشتند.

وی اظهار کرد: امروزه نقش رسانه‌ای در زندگی امروزی بشر بسیار پررنگ شده و مدیران بدون توجه به قدرت رسانه و عدم شناخت آن نخواهند توانست در مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارند.

حجت‌الاسلام خدایاری تصریح کرد: امید است برگزاری این دوره‌ها در بالا بردن کیفیت و کارایی ارتباطات و نحوه تعامل با رسانه‌ها در دستگاه‌های اجرایی شود.

انتهای پیام
captcha