برگزاری مسابقات قرآن در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز
کد خبر: 3975447
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

برگزاری مسابقات قرآن در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: مسابقات قرآن کریم میان مناطق، سازمان‌ها و مؤسسات قرآنی فعال در شهرداری و مناطق ۱۰ گانه برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار می‌شودحجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مسابقات قرآن کریم میان مناطق، سازمان‌ها و مؤسسات قرآنی فعال در شهرداری با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی و مناطق ۱۰ گانه شهرداری برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات قرآنی در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی و فرهنگ‌سازی و ایجاد اقبال به سمت کلام الهی، هم‌افزایی بین فرهنگ‌سراها، ایجاد شور و نشاط و بالندگی در جامعه قرآنی و شناسایی و قدردانی از چهره‌های برتر قرآنی برگزار می‌شود.

حمیدی ادامه داد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان، در دو قالب انفرادی و تیمی و برای سه مقطع سنی ۷ تا ۱۳ سال، ۱۴ تا ۱۹ سال و ۲۰ سال به بالا در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، تواشیح، اذان، مفاهیم و مناجات برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای  دریافت اطلاعات تکمیلی با فرهنگسراهای شهرداری یا با دبیرخانه مسابقه در بوستان قرآن تماس حاصل کنند.

وی گفت: مهلت ثبت‌نام در این مسابقات تا ۲۰ خردادماه جاری بوده و زمان مسابقه ۲۲ تا ۲۹ خرداد در فرهنگسراهای مناطق برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha