شاخص‌های کاندیدای اصلح در کانون‌های مساجد لرستان معرفی می‌شود
کد خبر: 3975984
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
در قالب نشست‌های بصیرتی؛

شاخص‌های کاندیدای اصلح در کانون‌های مساجد لرستان معرفی می‌شود

مدیر ستاد کانون‌های مساجد لرستان از برگزاری نشست‌‌های بصیرت‌‌افزایی در کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: در این سلسله نشست‌ها، شاخص‌های کاندیدای اصلح از دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بیان و مردم به حضور حداکثری تشویق می‌شوند.

معرفی شاخص‌های کاندیدای اصلح در کانون‌های مساجد لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، محمد ابدالی‌پور، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، ۱۷ خرداد در تشریح فعالیت‌های کانون‌های مساجد این استان با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم مهمترین رکن برگزاری انتخابات است، گفت: با توجه به اینکه بصیرت‌افزایی و روشنگری مانع تحقق اهداف دشمنان می‌شود و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو را فراهم می‌کند، در این راستا سلسله نشست‌های بصیرت‌افزایی و روشنگری در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نشست‌ها با محوریت امام جماعت مسجد و با حضور کارشناسان توانمند برگزار می‌شود، ادامه داد: در این سلسله نشست‌ها، شاخص‌های کاندیدای اصلح از دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بیان شده و مردم به حضور حداکثری ترغیب و تشویق می‌شوند.

ابدالی‌پور اضافه کرد: همچنین در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان تلاش شده از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی و تولید و پخش کلیپ در خصوص دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات بهره گرفته شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان بیان کرد: نشست‌‌های بصیرت‌‌افزایی مجازی به‌‌منظور تبیین مناسبت‌‌های دهه کرامت نیز از سوی انجمن‌‌های دانشجویی و دانش‌آموزی، کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha