رفتار پلیس همراه با کسب رضایت مردم باشد
کد خبر: 3976054
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷

رفتار پلیس همراه با کسب رضایت مردم باشد

فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینکه کسب رضایت خداوند متعال و به دنبال آن رضایت مردم، هدف اصلی مأموران ناجا است، گفت: باید نوع رفتار مأموران انتظامی با مردم به گونه‌ای باشد که رضایت خاطر آن‌ها را جلب کند.

به گزارش ایکنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 17 خرداد در جلسه جمع‌بندی نتایج نظارت تخصصی از فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز، خطاب به رؤسای کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و فرماندهان گفت: در انجام مأموریت‌های محوله همواره رضایت خداوند متعال را در نظر داشته باشید و این حس را به زیر مجموعه خود نیز انتقال دهید.

وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، گفت: کسب رضایت خداوند متعال و به دنبال آن رضایت مردم، هدف اصلی مأموران ناجا است.

حبیبی به نقش مهم یک مأمور نیروی انتظامی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی اشاره کرد و افزود: باید نوع رفتار مأموران انتظامی با مردم به گونه‌ای باشد که رضایت خاطر آن‌ها را جلب کند.

فرمانده انتظامی استان فارس بر پشتیبانی‌های فکری و عملی از کارکنان انتظامی تأکید کرد و گفت: معایب و نواقص موجود باید با برنامه‌ریزی‌های لازم کاهش یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر انجام بیش از پیش طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان شیراز، تصریح کرد: عامل وقوع بسیاری از سرقت‌های خرد در جامعه، معتادان متجاهر هستند که با جمع‌آوری آنان این نوع سرقت‌ها نیز کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha