نشست «هم‌اندیشی حوزه‌های علمیه غرب و شمالغرب کشور» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3976983
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

نشست «هم‌اندیشی حوزه‌های علمیه غرب و شمالغرب کشور» در کردستان برگزار می‌شود

نماینده دفتر اجتماعی ـ سیاسی حوزه‌های علمیه در کردستان از برگزاری «هم‌اندیشی حوزه‌های علمیه غرب و شمال غرب کشور» در کردستان خبر داد و گفت: این نشست با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین زمانی، مسئول دفتر اجتماعی ـ‌ سیاسی حوزه‌های علمیه کشور فردا، 23 خردادماه برگزار خواهد شد.

علی‌اصغر دریایی‌، نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه در کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین زمانی، مسئول دفتر اجتماعی ـ سیاسی حوزه‌های علمیه کشور با هیئت همراه فردا یکشنبه، 23 خردادماه سفری یک روزه به استان کردستان خواهند داشت.

وی به برنامه‌های این سفر اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست «هم‌اندیشی دفاتر غرب و شمال غرب کشور» اولین برنامه این سفر یک روزه خواهد بود که در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار می‌شود.

نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه در کردستان بیان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان؛ ماموستا فایق رستمی، امام‌جمعه و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی، مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه در این نشست به سخنرانی خواهند پرداخت.

وی افزود: در این نشست دکتر امینی، مدرس دانشگاه به صورت وبینار درباره فضای مجازی و فرصت‌های آن برای انتخاب اصلح سخنرانی خواهد کرد.

دریایی‌ اظهار کرد: در این برنامه نمایندگان دفاتر اجتماعی - سیاسی حوزه‌های علمیه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل، همدان، بناب، لرستان، کرمانشاه و ایلام حضور خواهند داشت.

وی به دیگر برنامه‌های مسئول دفتر اجتماعی - سیاسی حوزه‌های علمیه کشور به کردستان اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های جلسه شورای حوزوی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی است که در سالن جلسات مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان برگزار می‌شود.

نماینده دفتر اجتماعی «سیاسی حوزه‌های علمیه در کردستان یادآور شد: دیدار با ماموستایان اهل سنت، شرکت در همایش عمومی که با همکاری شورای نهادهای حوزوی، قرارگاه خاتم‌الاوصیاء کردستان، بسیج مداحان و بسیج طلاب برگزار می‌شود، از دیگر برنامه‌های سفر مسئول دفتر اجتماعی ـ سیاسی حوزه‌های علمیه کشور به استان کردستان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha