انتخابات؛ پایه اساسی مقبولیت نظام سیاسی
کد خبر: 3977101
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
انتخابات 1400، حکمرانی دینی/ 3

انتخابات؛ پایه اساسی مقبولیت نظام سیاسی

مدیر حوزه‌های علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه انتخابات یکی از پایه‌های اساسی مقبولیت نظام سیاسی در جامعه است، گفت: بستر مقبولیت نظام سیاسی از طریق حضور مردم، برای نظام ایجاد می‌شود.

انتخابات؛ پایه اساسی مقبولیت نظام سیاسی

حجت‌الاسلام نادر رنجبر، مدیر حوزه‌های علمیه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: انتخابات یکی از پایه‌های اساسی مقبولیت نظام سیاسی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه یک جامعه و نظام سیاسی زمانی می‌تواند ادامه حیات داشته باشد که مردم نقش اصلی در آن ایفا کنند، افزود: بستر مقبولیت نظام سیاسی از طریق حضور مردم، برای نظام ایجاد می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه استان کردستان بیان کرد: بحث انتخابات در کشور اسلامی ما یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید حضور حداکثری در این انتخابات ایجاد شود.

وی افزود: نظام اسلامی ایران یک نظام مردم‌سالاری دینی است که عمده موفقیت‌های خود را در سایه حضور مردم در بستر اجتماع رقم زده است، لذا برای اینکه آینده جامعه بتواند آینده روشنی باشد باید مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.


بیشتر بخوانید:

حجت‌الاسلام رنجبر به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در مورد حضور پرشور در انتخابات اشاره و اظهار کرد: برای مقام معظم رهبری بسیار مهم است که مردم در صحنه انتخابات حضور داشته باشند و حضور حداکثری در انتخابات از توصیه‌های مهم ایشان است.

وی ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات موجب می‌شود تا انتخاب درست انجام شود و انتخاب درست موجب می‌شود تا سرنوشت و تقدیر خوبی برای چهار سال آینده کشور رقم بخورد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان کردستان بیان کرد: در این راستا از مردم فهیم و انقلابی کشور و استان کردستان درخواست داریم همواره حمایت‌های خود را از انقلاب اسلامی ایران داشته‌ باشند و با حضور خود در عرصه انتخاب رئیس جمهور اصلح نقش ارزنده‌ای ایفا کنند.

وی با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور آینده با تکیه بر آرای مردم و به‌منظور رفع مشکلات کشور نقش اساسی خود را به‌خوبی ایفا کند، گفت: در این راستا مردم ایران اسلامی در روز 28 خردادماه با خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ زرین انقلاب مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های جهان استکبار خواهند زد.

انتهای پیام
captcha