اعلام فراخوان طرح «دانش‌افزایی دینی و فرهنگی» در کردستان
کد خبر: 3977121
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

اعلام فراخوان طرح «دانش‌افزایی دینی و فرهنگی» در کردستان

مدیر مجتمع دینی مولانا فاضل از اعلام فراخوان طرح «دانش‌افزایی دینی و فرهنگی مجازی» ویژه اهل سنت در کردستان خبر داد و گفت: عموم مردم اهل سنت سراسر کشور می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

سیدیحیی فاضل حسینی، مدیر مجتمع دینی مولانا فاضل، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دومین دوره طرح «دانش‌افزایی دینی و فرهنگی» ویژه اهل سنت به همت امور مکاتب دارالعلوم شورک ملکی مشهد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره برای دو گروه بانوان و آقایان برگزار خواهد شد، افزود: در این دوره قرآنی شرکت‌کنندگان در رده‌های سنی مختلف شرکت خواهند کرد.

مدیر مجتمع دینی مولانا فاضل به رشته‌های این دوره آموزشی اشاره و بیان کرد: روخوانی قرآن کریم، حفظ، تجوید و تفسیر قرآن کریم، آموزه‌های اسلامی، درس‌هایی از سیرت پیامبر اسلام(ص) و آموزش مکالمه زبان عربی از رشته‌های این دوره دانش‌افزایی بوده است.

وی زمان ثبت‌نام این دوره آموزشی را 15 تا 28 خردادماه ذکر کرد و افزود: بعد از اتمام فرصت زمانی ثبت‌نام از 29 خردادماه دوره «دانش‌افزایی دینی و فرهنگی مجازی» آغاز خواهد شد.

حسینی مدت برگزاری این دوره را دوماه عنوان و اظهار کرد: تمام آموزش‌های این دوره رایگان بوده و فقط هزینه تهیه پروفایل کاربری اسکای روم به مبلغ 50 هزار تومان دریافت می‌شود.

وی یادآور شد: در دو رشته درس‌های از سیرت پیامبر اکرم(ص) و آموزش مکالمه زبان عربی افزاد 14 سال به بالا می‌توانند ثیت‌نام کنند و در سایر رشته‌های روخوانی قرآن کریم، حفظ، تجوید و تفسیر قرآن کریم، آموزه‌های اسلامی علاقمندان از رده‌های سنی 7 تا 14 سال به بالا می‌توانند حضور یابند.

انتهای پیام
captcha