قدردانی ماموستا رستمی از حضور پرشور در انتخابات
کد خبر: 3978739
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

قدردانی ماموستا رستمی از حضور پرشور در انتخابات

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از حضور پرشور و حماسی و مردم استان کردستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد.

قدردانی ماموستا رستمی از حضور پرشور در انتخابات

به گزارش حوزه ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از حضور پرشور و حماسی و مردم استان کردستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

«خداوند فتاح علیم را شاکرم که توفیق داد تا اعتماد مردم نجیب و باغیرت ایران اسلامی را کماکان به اسلام و نظام مستحکم‌تر کرده تا جوانه امید در دلهای لبریز از ایمانشان را پاس بدارند. مردمان صبور و متینی که به ساختن فرداهای روشن برای ایران عزیزمان باور دارند.

مردمانی روشن ضمیر و پاک دل که ایمانشان به سنت‌های لایتغیر الهی و به رحمت بی‌کرانش را هنرمندانه به نمایش گذاشتند. شما عزیزان با حضور گسترده خود در ٢٨ خرداد بار دیگر صحنه‌ای حماسی، پرشور و غرور آفرین در عرصه سیاسی این سرزمین رقم زدید و مشارکت برای انتخاب آینده خود، نشان از بصیرت و درایت بالای شما فرهیختگان است.

امید است؛ چهره‌های مصمم و استوار مردم این سرزمین همواره در پناه خداوند متعال سلامت و سربلند باشند و با حضور آگاهانه خود در عرصه‌های مختلف سیاسی سرنوشتی محکم و قاطع را برای غلبه بر کاستی‌ها و تبلور توانمندی‌ها رقم بزنند. فلذا انتخاب فرد کاری، دلسوز، مبارز و آینده‌نگر عادل به عنوان رئیس‌جمهور جناب آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که نشان از درک واقعی و بصیرت و آگاهی کامل مردم است، ترقی و تعالی ایشان را از ایزد منان خواستارم و یقیناً ایشان امانت‌ها را در جای محکم قرار داده و سالم تحویل خواهند داد.

بر خود لازم می‌دانم تا از مردم صبور و فهیم کردستان مرکز علم و تمدن و مردم نجیب نسبت به انتخاب شوراهای دلسوز و همسو با خود را نیز تبریک عرض کرده و موفقیت و توفیق و سربلندی این عزیزان را در راستای خدمت صادقانه به شهرها و روستاهای استان شاهد باشیم.

از همه اقشار و متولیان امر، ماموستایان، بازاریان و کسبه و کارگران و معلمان و دانشجویان و دانشگاهیان اصناف و همه نیروهای پرتلاش نظامی و انتظامی و امنیتی، که در اداره امنیت و آرامش تأثیرگذار بودند و نیز همه سیستم‌های اجرایی و نظارتی؛ استانداری، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و همه اصحاب رسانه و صداوسیمای فعال و زحمتکش استان تقدیر و تشکر می‌نماییم».

کردستانی‌ها حماسه‌ای دیگر آفریدند

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در کردستان در پیامی از حضور پرشور و حماسی و مردم استان کردستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

«انتخابات و حضور در کنار صندوق رأی جلوه‌ای از به تصویر کشاندن جمهوریت در انقلاب اسلامی و تبیین‌گر مردم‌سالاری دینی ذیل این نظام مقدس است. امروز با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی که دشمنان مردم اعم از دولت‌های مستکبر و گمراهان و ساده‌لوحان داخلی تمام تلاش خود را برای ایجاد فاصله میان مردم و حاکمیت گذاشته و در این راه از هیچ دسیسه‌ای فروگذار نکردند با شکست مواجه شدند و مردم کردستان دوشادوش دیگر ایرانیان با حضور خود حماسه‌ای دیگر آفریدند.

اینجانب وظیفه دارم از مردم نجیب کردستان و همه دست‌اندرکارانی که برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور زحمت کشیده‌اند تشکر و قدردانی کنم امیدوارم در مراحل پیش رو و عرصه‌های دیگر همچنان پایدار و با استقامت بمانند».

انتهای پیام
captcha