تشییع پیکر شهید نیروی انتظامی در مشهد
کد خبر: 3980404
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

تشییع پیکر شهید نیروی انتظامی در مشهد

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عرصه نظم و امنیت، محمد قائینی نیازآبادی با حضور خانواده معظم شهداء، فرمانده انتظامی خراسان رضوی و همرزمانش در مشهد برگزار شد.

تشییع پیکر شهید نیروی انتظامی در مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عرصه نظم و امنیت، محمد قائینی نیازآبادی، امروز 6 تیرماه، با حضور خانواده معظم شهداء، فرمانده انتظامی خراسان رضوی و همرزمانش در مشهد برگزار شد. 

سردار محمدکاظم تقوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در مراسم تشییع پیکر این شهید ضمن تبریک و تسلیت به مادر و پدر و همسر شهید ستوان یکم محمد قائینی نیازآبادی، از خداوند متعال، صبر جزیل برای آنان خواستار شد و گفت: مفتخریم که انقلاب اسلامی ایران، نیروهایی فداکار و ایثارگر را در تمام عرصه‌های امنیت، شاهد است.

گفتنی است، شهید محمد قائینی نیازآبادی روز گذشته حین انجام ماموریت در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سرقتی در محدوده شهرک طرق مشهد سریعا به محل اعلامی اعزام شد که سارق به محض رویت پلیس، در اقدامی ناجوانمردانه و جنون‌آمیز، افسر گشت را که راکب موتورسیکلت بود زیر گرفته و متواری می‌شود.

متاسفانه در این حادثه ستوان یکم محمد قائینی نیازآبادی بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمده و راننده خودروی مذکور نیز توسط پلیس سریعاً دستگیر می‌شود.

 پیکر پاک و مطهر این شهید گرانقدر صبح امروز ششم تیرماه، از محل یگان امداد شهرستان مشهد تشییع و جهت خاکسپاری به زادگاهش در خواف منتقل شد.

انتهای پیام
captcha