اجرای ۱۳ طرح گردشگری در سنندج
کد خبر: 3980598
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

اجرای ۱۳ طرح گردشگری در سنندج

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج از اجرای ۱۳ طرح بزرگ گردشگری در حوزه‌های مختلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، خداداد مولودی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج امروز، در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان، از اجرای ۱۳ طرح بزرگ گردشگری در حوزه‌های مختلف در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: مجوز این طرح‌ها در راستای توسعه صنعت گردشگری این شهرستان صادر شده که در صورت به بهره‌برداری رسیدن برای بیش از 450 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

وی افزود: زیربنای این طرح‌ها حدود 82 هزار مترمربع است که تاکنون برای تکمیل و تسریع در احداث آن‌ها بیش از 120میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری شهرستان سنندج بیان کرد. این طرح‌ها شامل، سه هتل چهار ستاره و پنج ستاره، 10 مجتمع گردشگری، تفریحی و بین راهی است.

وی یادآور شد: در راستای توسعه امکانات و زیرساخت‌های گردشگری شهرستان سنندج تعداد سه اقامتگاه بوم‌گردی، پنج باب سفره‌خانه سنتی و واحدهای منفرد غذاخوری بین‌راهی و همچنین چندین کارگاه‌ صنایع‌دستی، در حال اخذ مجوزهای قانونی هستند.

انتهای پیام
captcha