دیدار منتخبین شورای اسلامی شهر ارومیه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3981345
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

دیدار منتخبین شورای اسلامی شهر ارومیه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی

منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه با نماینده‌ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه دیدار کردند.

ارسالی امروز| دیدار منتخبین شورای اسلامی شهر ارومیه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، ۱۰ تیرماه در دیدار با منتخبین ششمین دوره شورای شهر ارومیه، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر باید در جهت جلب رضایت پروردگار خدمت صادقانه انجام دهند و خداوند را سپاسگزار باشید که مردم شما را برای خدمتگزاری انتخاب کرده‌اند و این انتخاب مردم همان مهر و محبت خداوند برای شما بوده است. 

وی با اشاره به انتخابات، افزود: دشمن و استکبار جهانی ماه‌ها تلاش کردند تا مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند اما این مردم بود که به نظام مقدس جمهوری اسلامی رای خالص دادند. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی،بیان کرد: مسائل و مشکلات فرهنگی و توجه به موضوع وحدت در مدیریت شهری اهمیت دارد و شهر ارومیه یک شهر حساس از بعد مذهبی و فرهنگی است و باید مدیریت شهری بر تمامی مسائل و مشکلات تسلط و توجه بسیاری داشته باشد. 

وی ادامه داد: توجه به وحدت کلمه در مدیریت شهری باید قدرت بگیرد و نباید اجازه دهید تا مسائل قومیتی بر خدمت خالصانه شما تسلط کند و لذا شورای اسلامی شهرها باید منشا وحدت باشد. 

امام جمعه ارومیه، تصریح کرد: توجه به وحدت و فرمایشات مقام معظم رهبری باید در شوراها قوت بگیرد و هدفتان خدمت به مردم باشد چون نزدیکترین راه به خداوند خدمت به مردم است و اگر می‌خواهیم در دنیا و آخرت سعادت مند شویم به مردم خدمت کنیم. 

وی گفت: هدفتان توجه و رفع مشکلات مردم باشد و هرچه در توان دارید برای رفع مشکلات مردم انجام دهید. 

انتهای پیام
captcha