ثبت‌نام 532 کردستانی در آزمون تفسیر عمومی قرآن
کد خبر: 3981578
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

ثبت‌نام 532 کردستانی در آزمون تفسیر عمومی قرآن

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ثبت‌نام 532 نفر کردستانی در آزمون تفسیر عمومی خبر داد و گفت: آزمون مرحله شهرستانی 13 مردادماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا قرآن از کردستان، اظهار کرد: 532 نفر از فعالان و مفسران قرآنی استان کردستان در آزمون تفسیر عمومی قرآن شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 285 نفر بانوان و 247 نفر شرکت‌کنندگان آقایان هستند، افزود: آزمون مرحله شهرستانی همزمان با سراسر کشور در 13 مردادماه بن صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: این مرحله از آزمون به صورت سؤالات چهار گزینه‌ای و آنلاین برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان باید با آمادگی کامل در روز اعلام شده در این آزمون شرکت کنند.

وی ادامه داد: مرحله استانی این آزمون به صورت کتبی و در قالب سؤال‌های تستی و تشریحی بوده است که این مرحله در صورت امکان حضوری و در غی این صوت سیستمی ببرگزار می‌شود.

همتی از برگزاری مرحله استانی در دو بخش شفاهی و کتبی خبر داد و گفت: برگزاری مرحله شفاهی آزمون تفسیر عمومی قرآن از بین برگزیدگان مرحله کتبی و به صورت حضوری بوده است.

وی با اعلام اینکه شرکت‌کنندگان در آزمون تفسیر عمومی قرآن در روز آزمون باید به سایت http://www.quraniran.ir مراجعه کنند، افزود: منابع این آزمون برای اهل سنت از کتاب صفوة التفاسیر و سوره‌های نور و فرقان و اهل تشیع سوره نور و از کتاب تفسیر نمونه خواهد بود.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان یادآور شد: مرحله شهرستانی و استانی این آزمون از سوره‌های نور و فرقان و در مرحله کشوری سوره‌های نور، فرقان و مؤمنون بوده است.

انتهای پیام
captcha