احیای ۹ واحد راکد کشاورزی در پارس‌آباد
کد خبر: 3981615
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

احیای ۹ واحد راکد کشاورزی در پارس‌آباد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، گفت: مطابق سرمایه‌گذاری انجام‌شده، ۹ واحد راکد کشاورزی پارس‌آباد تا پایان سال‌جاری احیا می‌شوند و در سال‌های اخیر گام‌های بزرگی از سوی دولت در این زمینه برداشته شده است.

سرمایه‌گذاری و احیای ۹ واحد راکد کشاورزی در پارس‌آبادبه گزارش ایکنا از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، 12 تیرماه، در جریان بازدید از طرح‌های تولیدی کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: مطابق سرمایه‌گذاری انجام‌شده، ۹ واحد راکد کشاورزی پارس‌آباد تا پایان سال‌جاری احیا می‌شوند و در سال‌های اخیر گام‌های بزرگی از سوی دولت در این زمینه برداشته شده است.

وی افزود: سهم شهرستان پارس‌آباد از احیای واحد‌های راکد کشاورزی، ۹ واحد است که ۲ واحد آن در ۳ ماهه اول سال محقق شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، بیان کرد: اولین واحد احیا شده، واحد گوسفند ۴۰۰ راسی محمدزاده است که طی چندین سال گذشته راکد بوده و اخیرا با اشتغال‌زایی ۵ نفر به چرخه تولید بازگشته است.

عزیزی، تصریح کرد: دومین واحد راکد، واحد مرغداری صنعتی ۵۰ هزار قطعه‌ای قلیزاده است که بیش از ۱۰ سال راکد بوده و مقرر شد برای بازسازی آن ۵۰ درصد از سوی خود سرمایه‌گذار و ۵۰ درصد تسهیلات بانکی تخصیص یابد و ظرف دو ماه آینده با ۱۲ نفر اشتغالزایی احیا شود.

وی اظهار کرد: سومین واحد راکد، واحد گاو شیری صنعتی حسن قلی‌پور با ظرفیت ۴۰۰ راس است که مقرر شد تسهیلات بانکی مورد نیاز این واحد برای توسعه پیگیری شده و وثایق مازاد بانکی تسهیلات قبلی آزاد شود تا این واحد مجددا فعال شود.

انتهای پیام
captcha