آغاز موج جدید کرونا / مردم از حضور در تجمعات بپرهیزند
کد خبر: 3981855
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

آغاز موج جدید کرونا / مردم از حضور در تجمعات بپرهیزند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از آغاز موج جدید ویروس کرونا خبر داد و گفت: متأسفانه افزایش شمار مبتلایان به این ویروس نشان از آغاز موج جدید این بیماری دارد.

آغاز موج جدید کرونا / مردم از حضور در تجمعات بپرهیزندمحمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: متأسفانه با عدم رعایت مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شاهد آغاز موج پنجم ویروس کرونا هستیم.

وی با اشاره به شناسایی 158 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در استان، گفت: طی مدت زمان یاد شده، دو بیمار کرونایی فوت شده است.

طاهری اظهار کرد: با شناسایی این افراد مجموع مبتلایان در بخش بستری به 18هزار و 385 نفر و در بخش سرپایی نیز به 45 هزار و513 نفر افزایش یافت.

حال 29 بیمار کرونایی وخیم است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: در شبانه روز گذشته 398 نفر به علت علائم تنفسی مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند که 81 مورد در بخش عادی، 10 نفر در بخش آی سی یو و حال 29 نفر وخیم گزارش شده است.

وی تأکید کرد: همچنان شهرستان‌های ملایر با سه هزار و 312 مورد، نهاوند با دو هزار و 329 مورد و شهرستان همدان با هفت هزار و 71 مورد بیشترین آمار مبتلایان را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام
captcha