آغاز فعالیت حضوری مؤسسه قرآنی «رضوان‌ الصالحین» در سنندج
کد خبر: 3982054
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

آغاز فعالیت حضوری مؤسسه قرآنی «رضوان‌ الصالحین» در سنندج

مدیر مؤسسه قرآنی «رضوان‌ الصالحین» شهرستان سنندج از آغاز فعالیت حضوری این مؤسسه از اول تیرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: کلاس‌ها در سه رده سنی خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

شهلا حسین‌پناهی، مدیر مؤسسه قرآنی «رضوان‌الصالحین» شهرستان سنندج، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: این مؤسسه از اول تیرماه کلاس‌های قرآنی خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مخاطبان قرآنی برگزار می‌کند.

وی با اشاره به استقبال خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان از کلاس‌های قرآنی این مؤسسه افزود: به دلیل شرایط حاد کرونایی در دو سال گذشته کلاس‌های حضوری این مؤسسه قرآنی برگزار نمی‌شد اما مؤسسه ارتباط خود را با قرآن‌آموزان از طریق فضای مجازی در این دوران ادامه داده است.

مدیر مؤسسه قرآنی رضوان‌الصالحین شهرستان سنندج از اول تیرماه کلاس‌های حضوری خود را آغاز کرده است، بیان کرد: در این راستا و با توجه به استقبال قرآن‌آموزان کلاس‌های قرآن رشته حفظ در سه رده سنی خردسال، نوجوان و بزرگسال در این مؤسسه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های فقه و احکام اسلامی، چرتکه و کلاس‌های تقویت آموزشی در کنار کلاس‌های قرآن در رشته‌های مختلف در این مؤسسه برگزار می‌شود.

حسین‌پناهی افزود: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان کلاس‌های این مؤسسه در دو نوبت صبح و عصر با حضور اساتید مجرب مؤسسه و بصورت حضوری برگزار خواهد شد. با مجوز اداره تبلیغات اسلامی کلاس‌های رشته تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن در این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود که با توجه به استقبال قرآن‌آموزان از اول تیرماه همزمان با کلاس‌های مؤسسه آموزش تربیت مربی نیز آغاز شده است.

مدیر مؤسسه قرآنی رضوان‌الصالحین شهرستان سنندج یادآور شد: کلاس‌های تربیت معلم قرآن یک ماه شروع شده و تا یک ماه آینده ادامه دارد که امیدواریم زمینه‌ساز تربیت مربیان فعال قرآنی در استان باشد.

انتهای پیام
captcha