انتخاب بهترین اثر جشنواره «وقف؛ چشمه همیشه جاری» در کردستان
کد خبر: 3982555
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

انتخاب بهترین اثر جشنواره «وقف؛ چشمه همیشه جاری» در کردستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از آغاز رأی‌گیری هفتمین جشنواره سراسری «وقف چشمه همیشه جاری» از نگاه مخاطبان گفت: بهترین اثر هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری با نگاه مخاطبان انتخاب خواهد شد.

حجت الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان، در گفت‌گو با ایکنا از کردستان، از آغاز رأی‌گیری بهترین اثر هفتمین جشنواره سراسری «وقف، چشمه همیشه جاری» از نگاه مخاطبان خبر داد و اظهار کرد: بهترین اثر هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری با نگاه مخاطبان انتخاب خواهد شد.

وی افزود: اولین نظرسنجی این دوره از جشنواره در رشته کاریکاتور و از طریق نظرسنجی پیج رسمی جشنواره به آدرس @vaghffestival در فضای مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف کردستان ضمن تشکر از تمامی هنرمندان شرکت‌کننده در بخش تجسمی هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری بیان کرد: این نظرسنجی ا زامروز، 16 تیرماه آغاز شده و تا ۲۱ دی ماه ادامه دارد.

وی از ارسال ۶۳۹ اثر به دبیرخانه بخش هنر‌های تجسمی هفتمین دوره جشنواره سراسری «وقف؛ چشمه همیشه جاری» استان خبر داد و گفت: در بخش بین‌الملل برای اولین بار ۱۰۵ اثر از ۲۰ کشور جهان به دبیرخانه جشنواره آثار ارسال شده است.

حجت‌الاسلام کاروند با اشاره به اینکه رشته‌های بخش هنرهای تجسمی شامل طراحی، نقاشی، گرافیک و کاریکاتور بوده است، افزود: در حال حاضر آثار ارزشمندی به بخش هنرهای تجسمی هفتمین دوره جشنواره سراسری «وقف چشمه همیشه جاری» ارسال شده است.

وی با اشاره به برگزاری بخش کودک هفتمین دوره جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» یادآور شد: در تلاشیم تا ویژه‌برنامه‌های ‌متنوع فرهنگی و زیبایی را در دهه وقف برای کودکان تدوین و برگزار کنیم چراکه اثرگذاری این برنامه‌ می‌تواند نقش اساسی در ترویج سنت حسنه وقف در جامعه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha