مدیران دستگاه‌های اجرایی اردبیل برنامه‌های ابتکاری برای ترویج فرهنگ اقامه نماز ارائه دهند
کد خبر: 3983554
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

مدیران دستگاه‌های اجرایی اردبیل برنامه‌های ابتکاری برای ترویج فرهنگ اقامه نماز ارائه دهند

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی بایستی برنامه‌های بومی و ابتکاری در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز در استان داشته باشند که در این زمینه نیز تمهیدات لازم به عمل آمده است.

رضازاده// مدیران دستگاه‌های اجرایی اردبیل برنامه‌های ابتکاری برای ترویج فرهنگ اقامه نماز ارائه دهندبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، 21 تیرماه، در جلسه تشریح فعالیت‌های مدیریتی ستاد اقامه نماز در اردبیل، اظهار کرد: تحقق و اجرای برنامه‌های ستاد اقامه نماز استان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در این زمینه خبرگزاری بین‌المللی ایکنا اردبیل و صدا و سیما نقش شایانی در ترویج فرهنگ نماز و عملکرد ستاد اقامه نماز ایفا کرده‌اند.

وی بیان کرد: بهبود وضعیت اقشار کم‌درآمد جامعه و تشریح فلسفه وجودی ستاد اقامه نماز در ماه مبارک رمضان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و وضعیت اقامه نماز کارخانه‌جات و مراکز تولیدی نیازمند فرهنگ‌سازی است که پیگیری‌های لازم توسط دستگاه‌های اجرایی در استان در حال اجراست.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی بایستی برنامه‌های بومی و ابتکاری در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز در استان داشته باشند که در این زمینه نیز تمهیدات لازم به عمل آمده است.

عبدی ادامه داد: با تلاش‌های انجام یافته هم‌اکنون جایگاه دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته و ادارات استان با مراجعه با سامانه سجاده نسبت به عملکرد دستگاه‌های اجرایی اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز استان با شرایط خوبی در حال اجراست و هنرواره طراحی پوستر نماز نیز در شبکه مجازی شاد برای دانش‌آموزان، اولیا و مدیران و معلمان در نظر گرفته شده بود که به برگزیدگان جوایزی اهدا و آثار منتخب در هنرواره نمایشگاه در معرض عموم قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha