درخشش معلم البرزی در مسابقات کشوری قرآن
کد خبر: 3983583
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

درخشش معلم البرزی در مسابقات کشوری قرآن

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: معلم البرزی در ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز حائز رتبه برتر کشوری شد.

درخشش معلم البرزی در مسابقات کشوری قرآن

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مریم سمائی، معلم البرزی در ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز حائز رتبه برتر کشوری شد.

وی افزود: این فرهنگی البرزی در رشته قرائت تحقیق رتبه چهارم ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور را به خود اختصاص داد.

این مسئول با اشاره به اینکه مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش پرورش از قدیمی‌ترین مسابقات قرآنی کشور است که سال‌های متمادی در مراحل مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود، یادآور شد: از سال گذشته به‌دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان در بستر شبکه شاد اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات ۱۰ نفر از فرهنگیان برگزیده مرحله استانی به مرحله کشوری راه یافتند، افزود: شرکت‌کنندگان در پنج رشته‌ قرائت، حفظ کل قرآن‌ کریم، حفظ ۱۰ جزء، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام به‌صورت مجازی و ارتباط تصویری برخط در بستر شبکه شاد به رقابت پرداختند.

فهمیده با بیان اینکه مریم سمائی از بین ۳۳۰ فرهنگی راه یافته در مرحله نهایی موفق به کسب رتبه برتر شد، گفت: ترویج فرهنگ علوم قرآنی و همچنین انس با قرآن، تعمیق باورها و اعتقادات از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآن در دو بخش دانش‌آموزی و فرهنگیان است.

انتهای پیام
captcha