وضعیت نمازخانه‌های بین راهی اردبیل مناسب نیست
کد خبر: 3984280
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

وضعیت نمازخانه‌های بین راهی اردبیل مناسب نیست

مدیرستاد اقامه نماز استان اردبیل، گفت: وضعیت نمازخانه‌های بین راهی استان اردبیل مناسب نبوده و بایستی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

رضازاده// وضعیت نمازخانه‌های بین راهی اردبیل مناسب نیستبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیرستاد اقامه نماز استان اردبیل، 24 تیرماه، در جلسه ستاد اقامه نماز استان اردبیل، اظهار کرد: وضعیت نمازخانه‌های بین راهی استان اردبیل مناسب نبوده و بایستی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: 42 نمازخانه بین راهی در استان وجود دارد که نیاز است در این زمینه برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و شهروندان، مسئولان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرستاد اقامه نماز استان اردبیل، گفت: خوشبختانه علی‌رغم وضعیت کرونایی برنامه‌های ستاد اقامه نماز با جدیت ادامه دارد و حتی بیشتر از گذشته به این مسئله اهمیت داده می‌شود.

عبدی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی برای دبیران نماز دستگاه‌ها و ائمه جماعات دستگاه‌ها برگزار شده و مطالعات انجام یافته در حوزه نماز در بین مردم عملیاتی می‌شود.

وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت کارشناسان و متخصصان در راستای اجرای برنامه‌های نماز در بین جوانان اولویت اساسی بوده و درصدد هستیم با همکاری دستگاه‌های اجرایی وضعیت نمازخانه‌های بین راهی را بهبود بخشیم.

انتهای پیام
captcha