فیلم مستند «مهاجر الی الله» در تبریز رونمایی شد
کد خبر: 3985381
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

فیلم مستند «مهاجر الی الله» در تبریز رونمایی شد

همزمان با ششمین سالروز شهادت مداح باصفای اهل بیت(ع) و شهید فاجعه منا فیلم مستند «مهاجر الی الله» در تبریز رونمایی شد.

فیلم مستند «مهاجر الی الله» در تبریز رونمایی شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، همزمان با ششمین سالروز شهادت مداح باصفای اهل بیت(ع) و شهید فاجعه منا فیلم مستند «مهاجر الی الله» امروز، 29 تیرماه در تبریز رونمایی شد.

سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم، با بیان اینکه انقلاب اسلامی مفاهیم شهید و شهادت را در قرن بیستم زنده کرد، گفت: دفاع مقدس پدیده بی نظیری برای دفاع از آرمان‌ها و اقدام برای خدا بود.

وی با اشاره به فاجعه سال ۹۴ در منا افزود: در پشت پرده این فاجعه اتفاقات خاصی و درس آموز بود که دل امت اسلامی را جریحه دار کرد.

سردار خرم، با اشاره به اینکه به جوانان امت اسلامی اعتقاد راسخ داریم، خاطرنشان کرد: این جوانان شاگرد مکتب حاج قاسم مظلومیت اسلام را فریاد زدند و جنایت پیشه‌ها را با دست خالی اما با انگیزه های محکم شکست دادند.

فرمانده سپاه عاشورا، تصریح کرد: دشمنان در جنگ شناختی، باورهای ما را مورد هدف قرار داده و به دنبال غلبه بر آرمان‌ها و تبدیل آن به ضد ارزش هستند.

وی با تاکید بر اینکه نه سازش، نه تسلیم و نه کرنش در برابر دشمنان پذیرفته شده نیست، گفت: دشمنان وقتی این مقاومت جوانان را می‌بینند هر روز عقب می‌نشینند.

سردار خرم، زندگی پر از مجاهدت و برکت شهید جلالی را یادآور شد و افزود: جنگ حق با باطل باید درست روایت شود که ساخت این مستند ارزشمند هم در این راستاست تا جنایات سعودی‌ها آشکارتر شود.

شهید محمدرضا جلالی بر اثر بی تدبیری و بی کفایتی رژیم سعودی در تاریخ دوم مهرماه 94 در کنار ضیوف الرحمان مظلومانه به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha