تأمین آب و برق توقع بالایی از سوی مردم نیست
کد خبر: 3985599
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

تأمین آب و برق توقع بالایی از سوی مردم نیست

نماینده ولی فقیه در کردستان تأکید کرد: تامین آب و برق توقعات بالایی از سوی مردم نیست و نیازمندی‌های اولیه آنها است که انتظار می‌رود دولت‌ها آن را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان امروز، 30 تیرماه در خطبه نماز عید قربان به اوضاع نابسامان افغانستان و جنگ و درگیری داخلی در این کشور اشاره و اظهار کرد: شرایط موجود افغانستان و جنگ و تفرقه موجود در آن باید انگیزه بیشتری در تک‌تک ما برای حفظ نعمت وحدت ایجاد کند.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری نشان داد که اگرچه مردم گله‌مندی‌هایی از مشکلاتی موجود داشتند، اما با این وجود پای صندوق رأی حاضر شدند.

پورذهبی افزود: آرای آبرومند رئیس جمهور منتخب نشان داد که مردم پذیرفته‌اند که دولت تازه نفسی می‌آید و مشکلات را به امید خدا حل و فصل می‌کند البته همه باید به پیشبرد این هدف کمک کنند.

وی ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق چند پیام دارد که یکی از آنها حفظ آرامش است، شاید پیام‌های تفرقه انگیز از هر گوشه‌ای وجود داشته باشد اما باید به دمیدن امیدواری پرداخت.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: گاهی بی‌تدبیری‌هایی همچون کمبود برق در کشور یا مشکلات تأمین آب در خوزستان دیده می‌شود که می‌توانست پیشگیری شود تا مشکلات به این نقطه و این حد نرسد.

وی در پایان تأکید کرد: تأمین آب و برق توقعات بالایی از سوی مردم نیست و نیازمندی‌های اولیه آنها است که انتظار می‌رود دولت‌ها آن را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام
captcha