توزیع هزار پرس غذا در همدان همزمان با عید غدیر
کد خبر: 3986183
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
در راستای اجرای نیات واقفین؛

توزیع هزار پرس غذا در همدان همزمان با عید غدیر

معاون امور فرهنگی اوقاف و امور خیریه همدان از توزیع هزار پرس غذا در روز عید غدیر در راستای اجرای نیات واقفین در این استان خبر داد.

توزیع هزار پرس غذا در همدان همزمان با عید غدیرحجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری مراسم جشن، سخنرانی و مولودی‌خوانی به‌مناسبت عید غدیر در بقاع متبرکه استان خبر داد و اظهار کرد: هزار پرس غذا در راستای اجرای نیات واقفین در همدان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بقاع متبرکه سایر شهرستان‌ها نیز در راستای اجرای نیات واقفین غذا تهیه و توزیع می‌شود، ادامه داد: تاکنون 700 بسته غذایی نیز تحت عنوان تبرک علوی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

حسینی یادآور شد: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، تن ماهی و... اینکه ارزش هر یک از این بسته‌ها به 400 هزار تومان می‌رسد.

معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی در 10 بقعه شاخص استان خبر داد و گفت: این مراسم جشن از روز عرفه آغاز شده و تا عید غدیر ادامه خواهد داشت.

راه‌اندازی کاروان شادی در دهه ولایت

وی ادامه داد: در روز عید قربان نیز هشت رأس گوسفند قربانی و گوشت آن‌ها در میان نیازمندان توزیع شد.

حسینی با اشاره به اینکه مراسم‌ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود، یادآور شد: فضاسازی و تبلیغات محیطی، درج بیانات رهبر انقلاب و همچنین احادیث امیر مؤمنان در فضای مجازی و کانال‌های بقاع متبرکه استان از دیگر برنامه‌ها در دهه ولایت بوده است.

معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از راه‌اندازی کاروان‌های شادی با عنوان «شمیم ولایت» خبر داد و گفت: این کاروان‌ها با حضور گروه‌های سرود در بقاع و سطح شهر در سه بقعه شاخص استان امامزاده عبدالله همدان و امامزاده حسین و همچنین در امامزاده عبدالله ملایر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha