برگزاری ۱۸۵ ویژه‌برنامه دهه امامت و ولایت در استان بوشهر
کد خبر: 3986484
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

برگزاری ۱۸۵ ویژه‌برنامه دهه امامت و ولایت در استان بوشهر

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: در دهه امامت و ولایت ۱۸۵ برنامه فرهنگی توسط کتابخانه‌های استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، عباس نعمتی، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر امروز چهارم مرداد در گفت‌وگو با اصحاب رسانه جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت و تبریک میلاد امام هادی(ع) و دهه امامت و ولایت گفت: عید غدیر خم نهایت رحمت و برکت است و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه‌داران امامت به شمار می‌رود.

نعمتی از برگزاری برنامه‌های متنوع در این هفته خبر داد و افزود: به‌مناسبت دهه امامت و ولایت برنامه‌های متنوعی توسط کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود که ۱۸۵ برنامه فرهنگی به عنوان برنامه‌های شاخص انتخاب شده است.

وی از برگزاری مسابقات مختلف خبر داد و بیان کرد: برگزاری مسابقات نقاشی، مسابقه کتابخوانی اسرار غدیر، مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر، قرائت و شرح خطبه غدیر از مهمترین برنامه‌ها است.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر به برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع اشاره کرد و افزود: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به نشست‌های کتابخوان تخصصی با موضوع غدیر، جشن دهه امامت و ولایت همراه با افتتاح محافل قرآن و عترت، نشست شعرخوانی و تجلیل از خیر کتابخانه ساز تازه درگذشته، مرحوم الله کرم لیراوی اشاره کرد.

نعمتی با اشاره به بزرگداشت غدیر افزود: تشریح و تبیین واقعه غدیر به عنوان زیربنای فرهنگ غنی اسلامی و تشیع در جامعه اسلامی برای نسل جوان و آینده ساز در قالب برنامه‌های فرهنگی و دینی ضروری است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha