شرکت 350 البرزی در پیش‌آزمون تفسیر عمومی قرآن‌ کریم
کد خبر: 3987493
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز خبر داد؛

شرکت 350 البرزی در پیش‌آزمون تفسیر عمومی قرآن‌ کریم

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری پیش‌آزمون رشته تفسیر در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن خبر داد و گفت: 350 البرزی در این پیش‌آزمون شرکت می‌کنند.

شرکت 350 البرزی در پیش‌آزمون تفسیرعمومی قرآن‌کریم

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: برای آمادگی متسابقان رشته تفسیر در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن یک پیش‌آزمون به‌صورت آنلاین و همزمان کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: این پیش‌آزمون، فردا، 10 مردادماه، ساعت 10 صبح برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان برای حضور در این آزمون باید به آدرس www.Exam.kavano.org مراجعه کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه 350 البرزی در این پیش‌آزمون شرکت می‌کنند، گفت: لینک آزمون فقط در روز برگزاری باز می‌شود و شرکت در آزمون اصلی منوط به شرکت در این پیش‌آزمون خواهد بود.

اشرفی در ادامه از برگزاری آزمون اصلی رشته تفسیر چهل و چهارمین مسابقات سراسری قرآن خبر داد و گفت: این آزمون چهارشنبه، 13 مردادماه براساس گروه‌بندی استان البرز، ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز با بیان اینکه آزمون شامل 30 سؤال تستی است و پاسخ اشتباه شامل نمره منفی می‌شود، یادآور شد: نتایج آزمون یک هفته بعد از برگزاری مشخص و سهمیه البرز برای ورود به مرحله استانی پس از برگزاری آزمون تعیین می‌شود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمدعباسوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۹
0
0
ازسایت ممنونم
captcha